12/31/2007

vuoden viimeinen päivä ja..

kohta täytyy totuttautua kirjoittamaan 2008 :) mitähän alkava vuosi tuo tullessaan? ainakin sen tosiasian, että mun pieni miehenalku aloittaa eskarin, ei oo todellista ollenkaan.. mä saan mun vihkisormukseen toisen timahtin ekan viiden vuoden kunniaksi <3 mun kolmikymppiset lähestyy (*työntää ajatuksen kauemmas* ainakaan vielä ei ole ikäkriisiä näkynyt.. mahtaakohan tuo lahjatoiveissa, huom! TOIVEISSA, oleva new yorkin matka sitä ahdistusta vähentää ;) )

ja taas olisi aika miettiä niitä uuden vuoden lupauksia... ;) lapset ja janne varmana toivois äiteelle pitempää pinnaa, joten laitetaan se toivelistan kärkeen :D jo toteutusasteella oleva lupaus on taas tämä kuntoilu ja "terveempi elämä" -projekti (jahka jo hyvällä mallilla, kun intoa ainakin on taas jo yllin kyllin :)) kavereihin täytyy pitää enemmän yhteyttä, myös kauempana asuviin! ja iisalmeen täytyy ehtiä soittaa useammin!! :) enkä tänäkään vuonna halua kasvaa aikuiseksi!!

vuoden viimeinen viikonloppu meni yhtä nopeasti kun kaikki muutkin tämän vuoden viikonloput. lauantaina mulla oli aamusta se kampaaja ja iltapäivästä oltiin jumbossa mulle puhelinta ostamassa :) hyvä tsäkä kävi kun kaapista löytyi ainut kappale haluamaani puhelinta sattumalta! joku oli varannut, mutta ei ollutkaan hakenut :) illalla kyläiltiin lasten kanssa vielä kepalla ja penalla ja siellä mä selailin innoissani taas opiston uutta esitettä :) käytiin myös ruokakaupassa ostamassa uudeksi vuodeksi ruokatarpeita. mun vanhemmat on tulossa meille iltaa istumaan ja aattelin tortilloja tarjota; salaattia, tomaattia, kurkkua, kanaa, jauhelihaa, fetaa, sipulia, oliiveja ja vielä tietty mulle ja äiteelle täysjyvästä valmistettuja tortilla "lettuja" nam! :)

sunnuntaina aamusta tartuin taas imuriin ja imuroin koko huushollin, miten sitä moskaa tulee koko ajan ja joka paikkaan?!? iltapäivällä oltiin ronin synttäreillä ja oli tosi kivaa; siellä oli paljon lapsia ja tuttuja joita en ollut nähnyt pitkään aikaan - mm. ent työkaverini ja leevin vanha hoitaja liikuntapäiväkodin ajoilta, oli mukava jutella, se mitä ehdittiin, kun kaikki paimensi omiaan :) meidän pikkuneiti nosti taas oikein kunnon raivarit lähtötohinoissa; kiljui, huusi, hakkasi ja potki.. tosi kivaa :)

synttäreiltä mentiin saviolle mun vanhemmille ja mä hyppäsin heti kuntopyörän kimppuun ja polkasin taas sen 20 kilsan lenkin :D ella kiikutti mulle paperia vessasta kun hiki valui pitkin naamaa :) kotiin päästyäni jatkoin loppuillan siivoamista keittiön puhdistamisella, pölyjen pyyhinnällä ja lattioiden moppauksella..

nyt on siis maanantaiaamu, tai kohta jo lähemmäs puoli päivä.. ja vapaapäivää tässä lasten kanssa vietellään. janne lähti puoli seiskan aikaan töihin ja mä nousin silloin sängystä ja siirryin olkkariin sohvalle sinkkuja katsomaan :) löhöilin siinä aikana ja revin sitten itseni aamupuuhiin. mallailin tossa vaatteita illaksi ja mieleeni tuli duunikaverini sanat; "mirkalla on niin oma tyylinsä ja se sopii sille niin hyvin :) jos minä vetäisin ylleni samat vaatteet, ei kävis ollenkaan, mutta mirkan tyyliin ne sopii" :) mulla tosiaan taitaa olla ihan omatyylini ja viihdyn siinä :) en kai muuten sellaisia vaatteita pitäisikään ;) tämä samainen duunikaverini meinasi ilmoittaa mut "persoonallinen pukeutuja" -kilpailuun, mutta ei sitten uskaltanut kun ei tiennyt mitä siitä pitäisin :)

nyt pitäis aamupalaa hiukan syödä, tai pianhan se on jo lounasaika.. ja vessat saada siivottua. ella katselee tuossa aivan lumoutuneena barbie-elokuvaa :) se on niin pikku prinsessaa että! tyttö oli aivan ihastuksissaan äsken, kun mä pyöräytin sille omaa mekkoani ja sen helmat hulmusi korkealla :) iltapäivällä täytyy pilkkoja ja laittaa ruokajuttuja jo valmiiksi iltaa varten.. kukat täytyy muistaa kastella, äiti käy ne aina läpi kylään tullessaan ;) mutta nyt taidan mennä hommiin ja palailen taas..
ONNEA UUTEEN VUOTEEN!
TUOKOON SE MUKANAAN
PALJON
HYVIÄ HETKIÄ, ILOA JA RAKKAUTTA, LÄMPÖÄ JA LÄHEISYYTTÄ!

Ei kommentteja: