12/28/2007

kotipäivä ja illalla rääkkiä :)

aamulla lapset nostivat äiteen väkisin ylös kympin aikaan, olis vielä väsyttänyt :) selkä oli jumissa, kun olin nukkunut jannen puolella sänkyä - tyttö tuli aamuyöstä viekkuun.. leevi ja ella heräsivät joskus kasin jälkeen ja katselivat lastenohjelmia kiltisti leevin huoneessa, janne oli lähtenyt puoli seiskan aikaan töihin.

ennen kuin nousin sängystä soitin kampaajalleni ja hän toivotti mut tervetulleeksi lauantaina leikkaukseen, mukavaa :) sitten oli vaan pakko nousta aamuhommiin.. sänkyjen petaus, lapsille aamupalaa+vaatteet, itselle vaatteet päälle.. aamupäivä meni kyllä ihan heräillessä ja vähän paikkoja järkätessä. nina tuli tuomaan laatikollisen lainavaatteita takaisin ja ellalle muutamat kian vaatteet käyttöön, sain myös palan ihanaa suklaakakkua :P oli hyvää!
iltapäivällä ryhdistäydyin hetkeksi ja imuroin koko kämpän, muut siivoamiset taidan jättää huomiselle, miksi rehkiä kerralla liikaa ;) ruokaakin tein; kanasuikaleet ja nallemakaroonit upposi lapsiin. kolmen jälkeen oli hyvä käpertyä lasten kanssa sohvalle, leevi ja ella katsoivat joulupukin tuomaa peukaloisen retket dvd:tä ja mä otin pikku tirsat :) päätä alkoi siinä sitten jomotella, kahviakin teki mieli. isi kun tuli töistä niin me lähdettiin lasten kanssa sonjalle, siellä mä kittasinkin varmaan 6 desii kahvia ja päänsärkykin helpotti ;) unta saa sitten taas odotella.. lapset olivat tällä kertaa tosi kiltisti, pötköttelivät pikkukakkosta katsellen ja me saatiin mummon kanssa rauhassa jutella ja kahvitella :)

puoli seiska oltiin kotona ja mä käytin lapset heti suihkussa. olivat melkoisen väsyjä jo.. hetken jaksoivat hääräillä ja vaille kasi simahtivat sänkyihin. mä lähdin kasin jälkeen saviolle mun vanhempien tykö polkemaan kuntopyörällä :D pikkasen vajaan tunnin poljin ja 20 kilsaa tuli mittariin :) olo oli tosi hyvä vaikka alussa, viiden kilsan kohdalla tuntu ettei hommasta tuu mitään, sitten helpotti ja loppumatka meni helpommin :) isi vaan huuteli välillä olohuoneesta olenko hengissä vielä ;) äiteen kanssa juteltiin, että senkin täytys nyt ryhdistäytyä taas ja houkuttelin sitä lenkille tai vesijuoksuun kanssani :)

kello on nyt yli kympin, janne katsoo telkkaa ja mä söin just hiukan iltapalaa, suihkuun pitäs mennä ja jos yrittäs raahautua aikaisemmin sänkyyn, jotta olis aamulla ajoissa pystyssä.. aamulla on vaille 11 se kampaaja ja sit me lähdetään ostamaan mulle sitä kännykkää joko itikseen tai jumboon :)

palailen taas! hyviä vointeja kaikille :)

Ei kommentteja: