11/16/2007

perjantai-illan fiiliksiä :)

mieli on jotenkin pirteä, onhan perjantai :D jotenkin tuntuu tosi hyvältä, kaikki :D

kello on kohta seitsemän, lapset syövät vasta päivällistä ja janne on harkoissa. rauhallista on :) mä tulin viiden aikaan kotiin, vaikka päivä oliskin ollu puoli kuuteen; kaikki lapset haettiin ajoissa, kiva juttu! ella oli isukin kanssa koko päivän kotona, leevi lähti mun matkaan aamulla kympiksi päiväkodille ja isi ja ella hakivat sen kahdentoista aikaan metsäretken ja ruoan jälkeen. mä katselin nukkarin ikkunasta, kun mun kolme murua lähti uuteen cittariin tutustuskäynnille..
töissä puhuttiin, että vietetään porukalla pikkujoulua vika päivä tätä kuuta yhden duunikaverin luona :) ihanaa, kynttilöitä ja jutskausta, nyyttärimeiningillä! pikkujoulut mun makuun :) en viihtys yhtään ravintolassa kännisten porukoiden keskellä! ennemmin rauhallista ja mukavaa illanveittoa hauskassa seurassa ;) viime perjantain Kaija Koon ravintolakeikka riittää taas pitkäksi toviksi niistä ympyröistä vaikka kivaa olikin!
duunin pikkujouluihin kaikki saavat tuoda mukanaan yhden turhan tavaran ja se vaihtaa sit omistajaa, moni sanoi tuovansa miehensä... ;) mitähän mä veisin...?!?

henna soitteli tossa äsken ja kova ikävä on kaikilla, ei olla pitkään aikaan nähty! onneksi henna sanoi tulevansa maanantaina kyläilemään, ihanaa :D känny vaan reistaili niin, että sai koko ajan juosta kuuluvuuden perässä :) tuo mun vanha känny on niin sökö, koko ajan saa olla laturissa ja sittenkin simahtaa... uudempi känny ei varmaan vieläkään toimi pesukoneen jäljiltä, en oo kokeillu kylläkään pitkään aikaan :) mutta ei välii, pääasia, että saa puhuttua asiansa ja saa herätyksen aamulla, se riittää mulle :D

huomenna viedään lapset kympin aikaan kannistoon ja mennään jannenkaa ostoksille :) mukavaa päästä ihan kahdestaan! sunnuntaina vien lapset taas itikseen katsomaan sampo teatterin "musiikkia matkalaukussa" -näytelmää, ihana varmaan tulee olemaan taas tuo kokemus!

lapsilla on nyt tosi kivat leikit yläkerrassa, joten taidan antaa niiden leikkiä tovin vielä rauhassa ennen suihkuun menoa.. itse sytytän nyt kynttilät joka puolelle ja käperryn sohvalle salkkareita katsomaan hetkeksi..

Ei kommentteja: