11/15/2007

viikon kuulumisia ja viikonlopun odottelua..

huomenna onkin taas perjantai! varsin mukavaa :)

mitähän tässä olisi kerrottavaa menneeltä viikolta... no joo, ainakin se että janne on lomautettuna loppu vuoden.. tai siis saattaa olla, että hommia tulee välillä muutamaksi päiväksi ja menee sit niitä tekemään, mutta noin muuten janne on sit kotosalla. onneksi meillä on rahaa tallessa, niin ei jouduta liriin :) lapset saa sitten vapaapäiviä ja lyhyempiä hoitopäiviä, mukavaa! :)

eiliseltä kerrottavaa se, että leevi oli toisissa panikilpailuissa isin kanssa ja hyvin oli mennyt :) meillä oli ennen poikien lähtöä pelikuvioiden suunnittelu eteisessä ja leevi muisti, että koko homma alkaa pillin vihellyksestä :D sitten puhuttiin, että heti sen jälkeen hyppy nilkkoihin tai harhautus jonka jälkeen äkkiä vastustajan päälle makaamaan! kovasti oli leeville yritystä ollut ja vastustajalla oli vaukeuksia saada leeviä liikkumaan kun poika oli päässyt maahan masulleen makaamaan. leevin ilme oli kertonut, että nyt ei luovuteta :) poika oli niin ylpeä tullessaan pronssinen mitalli kaulassa kotiin :) me oltiin ellan kanssa tämän aikaa kotosalla; mä siivoilin, imuroin, luuttusin pölyt ja lattiat.
myöhemmin tuumasin jannelle, että vanhoiksi ollaan tulossa, kun oltiin puoli kymppi menossa nukkumaan :) sitä ei ole tapahtunut.. en muista milloin viimeksi! yleensä venyy yli 23.

ai niin viime viikonloppuna sattui kiva juttu kun käytiin isinpäiväkyläilyillä siellä munvanhemmilla ja kepalla. molemmissa paikoissa eka kommentti oli mulle; oletko sö laihtunut, siis kyll olet?!? :) mä olin ihan että HÄH? no en oo laihtunu, en! ainakaan omasta mielestä :) vaaka kyllä väittää että olis lähtenyt, mutta kun tuo urheileminen on ollu nyt muutamat viikot olematonta sairastelun ja motivaation puutteen takia ja syksyn pimeys on pistänyt syömisen runsaammaksi ;) niin epäilen kyllä että laihtumista ei sillä yhtälöllä ole voinut tapahtua :) no mutta mukavaa kun kommentit oli kaikesta huolimatta tollasia :)
olen mä vissii jotenkin vanhentumaan päin, kun oma kroppa ei aiheuta enää sellaisia murheen aiheita kuin ennen. olen jotenkin tyytyväisempi itseeni, omaan ulkonäkööni; sinut niinkun sen kanssa :) en mää tiiä... kyllähän sitä vois hoikistua ja muutaman kilon pudottaa, mutta mä en jaksa ottaa stessiä siitä! putoo jos on pudotakseen!

tänään oltiin illalla leevin iltamuskarissa päiväkodilla. oli tosi ihana kuunnella murun laulua ja soittoa! :) hienosti meni ja mulla meinasi muutamaan kertaan tippa silmäkulmasta pyrkiä pihalle..

olen tällä viikolla tehnyt noita joulupukin apulaisen hommia ja pikku hiljaa tehnyt sukulaisten pieniä joululahjoja valmiiksi. lauantaiksi saatiin lapset kepa-mummin tykö hoitoon ja lähdetään ostamaan kaikki muut lahjat; lapsille, mun ja jannen vanhemmille, päiväkotiin hoitajille.. kerta rysäyksellä kun sais kaikki pois alta, olis hyvä!

nyt täytyy mennä tyhjentämään pyykkikone, jotta saan huomisekis vaatetta niskaan...

Ei kommentteja: