10/10/2007

voimalla seitsemän miehen :)

juup.. viime yö meni risaseksi :( leevi valvoi vielä yhentoista aikaa, kun me mentiin jannenkaa nukkumaan ja mä kaappasin pojan kainaloon ja mentiin isin veikkuun :) poika hyöri ja pyöri vielä puolenyön aikaan eikä kuulema tienny missä asennossa alkais nukkumaan :) mulla kello soi 04:30 joten pienesti väsytti..


töissä oli aamulla se meidän aleksis kivi -spektaakkeli ja hienosti meni :) oli meininkiä ja äijä asennetta ;) duunikaveri sanoi tarkkailleensa leeviä ja pojalla oli ollut hauskaa, kun mun soolo osuus oli vauhdissa :) ellan katseen kohtasin kesken esityksen ja tyttö hihkui paikallaan :)


livahdettiin lasten kanssa päiväkodilta vaille kaksi vaikka työpäivää olis ollu vielä hetki jäljellä. mentiin ensin pentikille hakemaan ne joululahjajutut ja sitten ruokakaupan kautta mummi hakemaan annilta. kepalla kahviteltiin ja syötiin vähän välipalaa. mua alkoi ihan hirveesti väsyttää ja mummi patisti mut taas makkariin sänkyyn nukkumaan :) mummi oli tehnyt mun mekkoja urakalla ja nyt sain jo muutamat kotiin. yks mun pitäs käsin ommella itse.. hui! :)

vaille kuusi ajettiin janne toiveesta mäkkärin kautta kotiin. syötiin ja lapset menivät yläkertaan leikkimän. mä puuhastelin vaatejuttuja ja pyykkejä.. seiskan aikaa käytin lapset suihkussa ja valmistauduin lenkille :) miia lähti mun seuraksi ja vitsi mikä vauhti meillä oli!! miia pitkä koipisena paineli sellaista kyytiä ja mä tulin perässä jalat viuhtoen tuhatta ja sataa :) hiki virtasi kun kotio pääsi, lenkkiä tehtiin muutama minuutti vajaa 1½ tuntia ja olo oli tosi hyvä taas :D

leeville ja ellalle pääsin lukemaan heti satua ja lapset kävivät tosi kiltisti nukkumaan :) ne on jotenkin ollu lutusia muutamat päivät<3 tai siis kyllähän ne on välillä koetelleet ja kiukutelleet, mutta mun hermo on kestäny taas paljon paremmin, olen ollu rakentava ja "aikuinen", ihanaa kun näitäkin hetkiä tulee ajoittain ;)

Ei kommentteja: