10/14/2007

sunnuntai; ella pipinä, kyläilyä ja jumppaa

aamulla herättiin leevin kanssa vaille kasi. leevi katseli ohjelmia ja mä painuin aamutouhuihin pirteänä :) ella heräili puoli ysi ja oli jotenkin tööt :( ei tytölle maistunut edes aamupala. leevi söi, mä laittauduin ja sitten pukeuduttiin. lähdettiin vaille kymppi kepa-mummille. siellä olivat myös maikku ja taisto, toivat puukuormaa. leevi painui tietsikalle palaamaan pelipäivänsä ja mä menin mittaamaan ellan kuumeen, 38.8 :( tyttö vaan pötkötteli. mä join monta kuppia kahvia ja ihastelin mummin tuunaamia mekkoja. tosi kivat niistä tuli pitseineen :)

jannelle soittelin mummilta, että teatteri jääkin sitten tältä kerralta väliin :( lupasin kuitenkin lapsille, että varaan lippuja muutaman viikon päähän ja ehkä marraskuullekin, kun menee niin monta kivan tuntuista näytelmää :) leevi oli tosi surullinen, mutta piristyi kun näytin teatterin sivuja netistä. janne varasi netin kautta ellalle huomisaamuksi lääkärin, kun tyttö on valitellu vähän kurkkuaankin.. meillä kun on töissä angiinaa liikkellä..

mummilta mentiin lasten kanssa kotiin. siellä olikin isi jo ruoan teko hommissa :) mä menin laittamaan pyykkejä ja oli ihanaa kun pääsi valmiiseen pöytään ja keittiönkin oli janne siivonnut niin hienosti! tosi hyvää ruokaa oli janne tehnyt; kunnon maksapihvejä, pekoniviherpippurikastikkeessa ja riisiä, oli tosi hyvää, nam! :P

ruoan jälkeen pojat lähtivät ulos metsään seikkailemaan ja me jäätiin ellan kanssa kotiin. mä otin torkut ja ella katseli frööbeleitä. kun janne ja leevi palasivat mä lähdin leevin kanssa sonjalle kylään. samalla reissulla käytiin katsomassa mikä tilanne mutsin ja faijan remontissa on meneillään... huh, sanoin, että onneksi me ei rakenneta! :)

sonjalta tultiin kotiin ja mä viestittelin pomolle ja duunikaverille, etten tule ainakaan huomenna töihin. seiskan jälkeen huomasin, että viilit oli kaapista loppunu ja mun teki niin kovasti sitä mieli, joten otin leevin mukaan ja lähdettiin kauppaan. matkalla käytiin myös vankilalla kokeilemassa mun sormikkaita, jotta marja voi jatkaa hommia, kivat tulee! tätini anni lupasi muuten eilen virkata mulle reiällisen boleron, ja väri on tietty tummanruskea :D

kotona leevi meni itsekseen suihkuun ja mä rupesin jumppaamaan; vedin telkan tän päivän haasteellisen lihaskuntojumpan sekä lihaskuntotreenin painoilla ja kyllä tuntu :D tunnin verran huhkin olkkarissa ja ysiltä olikin kiire jo lapsille laittaa iltapalaa. ne leikki tosi kivasti yläkerrassa, on ella sen verran pipi ettei oikein jaksa riehaantua, nyt illasta oli 38 kuumetta..

nyt kello on kohta kymppi. janne katsoo ömeisingreissiä ja lapset ovat simahtaneet untenmaille. mulla rupes tossa äsken jumpan aikana kurkkua särkee ja pahenee koko ajan :( hitsi, mä en haluu sitä pirun kipeetä angiinaa... katsoiskohan tuo pylkkänenlääkäri huomenna munkin kurkun :)

nyt viilin ja myslin kimppuun :P se on morot!

Ei kommentteja: