9/15/2007

lauantai-iltaa kaikille :)

kello lähenee kympiä lauantai iltana ja just sain lapset sänkyihin, venähti vähä myöhäseen :) no ei haittaa viikonloppu kun on! mä lähdin vaille kasi lenkille ja tein tosi reippaan 40 minuutin lenkin sauvat viuhuen :D vauhti oli kovaa, kun piti pimeää vastaan kisata ;) kotiin palattuani painuin heti yläkertaan ja jumppasin leevin huoneessa kävelijän lihaskunto-telkka jumpan, puoli tuntia! Olo on nyt tosi mahtava! :D toi jumppa oli tosi hyvä lisä, kun toi lenkki jäi lyhyeksi! se jumppa käy just lenkin jälkeen vedettäväksi, kuin siinä keskitytään sit keskivartaloon ja käsiin ;) nyt pitäs mennä salaatti vielä väsäämään.. tämä ilta onkin ollu tosi vauhdikas ja olen puuhaillut vaikka mitä;

kotiuduttiin kierrokselta lasten kanssa viiden hujakoilla. mä tartuin heti imuriin ja vedin koko kämpän, sitten pölyrätti käteen ja sama juttu, välissä lapsille ruokaa ja sit lattialuutun kanssa kontaten :D hiki tuli! välillä pyykkihommia ja jauhelihapihvien teko. janne tuli kouvolan pelireissultaan vailel kasi ja sit mä singahdinkin sinne lenkille, huh!

lapset tykkäsivät muuten kirjaston satutunnista koavsti! mä kiertelin kirjastoa sillä välin ja nopeesti meni aika. lapset olivat kuunnelleet sadun, leikkineet ja laulaneet. halusivat mukaan seuraavallakin kerralla :) kepa-mummi hyppäsi meidän kyytiin kirjastolta ja mentiin niille kannistoon. syötiin välkkäpalaa ja kahviteltiin. lapsilla oli mukavaa! mua alkoi ramasemaan ja mentiin mummin kanssa puolen tunnin tirsoille. lapset jäivät pentti papan kanssa leikkimään ja tosi kivasti oli mennyt ;) herättiin mummin kanssa leevin ja ellan tasaiseen pulinaan :) mä sain mummilta sen vanhan ompelukoneen (nyt huopakukkasia vääntämään ;)) ja vanhan lasisen mehupullon, niitä kun keräilen :) en muista olenko kertonutkaan; mun äiti antoi mulle vanhan matkalaukun, jonka mummi oli ostanut 17 veen ikäisenä lähtiessään ruotsiin, se on ihana! on kuulema meikäläisen perintöä nyt :)

mumilta ja pentti papalta ajettiin prismaan. ostettiin lapsille uudet hatut ja mentiin vero modaan ostamaan mulle kahdet tava mustat paidat. mun ollessa sovituskopissa päästin ellan kärryistä ja ne meni leevin kanssa pötköttelemään sohvalle. hetken päästä kun katsoin nin ellaa ei näkynyt ollenkaan eikä meidän kärryjäkään!! voi helevetti! leevi nauroi ja sanoi ellan vieneen kärryt pois! tyttö oli kärryjen kanssa liikkeen toisella puolella ja vitsi kun istutin sen takaisin kärryyn ja annoin pienen saarnan! myyjä varmaan kiitteli, kun lähdettiin pois :)
prismassa tehtiin vielä ruokaostoksia ja sitten tultiinkin kotiin siivoushommiin. lapset ovat tosi kivasti leikkineet koko illan, mukava niin! mummillakin niillä oli tosi kivat leikit yhdessä! kiva, että ne ei kinaa koko aikaa :)

huomenna on soitettava liljalle, kuulumisia ja kiitokset lasten lahjoista! vitsi kun on niin monesti pitäny soittaa ja aina kun hommat saa siihen malliin, että olis aikaa niin on jo niin myöhä... :/ on kovä ikävä... tekis mieli lähtee lokakuun lopussa sinne kun on pitkä viikonloppu tiedossa...

mutta nyt salaatin teko hommiin ja suihkuun! moi ja ehkä taas huomenna!

Ei kommentteja: