7/20/2007

siivousta..

aamupäivä meni siis siivotessa. aloitin heti aamutouhujen jälkeen imuroinnilla, sitten pölyt ja vessat... ja tietty välillä piti olla erotuomarina.. siivouksen jälkeen kastelin pihat letkulla. joku kumma mies oli kuvaamassa meidän taloja, pari-ja rivitaloja, joka kulmasta ja ilmestyi siihen sitten kameransa kanssa, kun mä olin etupihaa kastelemassa. sanoi, että ai kun hyvä saada näin hyviä tilanne kuvia ja, että pelkkiä taloja on niin tylsä kuvata.. kääääk, enkä mä tiedä mihin ne kuvat tulee ees :/ oli kyllä ihan ammattikuvaajan näköinen vehkeineen ja vempeleineen... jotenkin mulle tuli se igglo, vai mikä se nettiasuntojuttu onkaan, mieleen...

mun vanhemmat tulivat kylään iltapäivällä ja ottivat lapset siitä pienelle pyöräilylenkille. leevi oli niin innoissaan ja kyseli koko aamupäivän kyllästymiseen saakka, että koska mummi ja ukki tulee, jotta pääsee esittelemään taitojaan :) mä jäin kastelemaan pihan loppuun ja lähdin sitten perässä kävalemään puistolle päin. sieltä tultiin heti kahvin laittoon ja mummi ja ukki puuhasivat lasten kanssa.

illalla koristelin jannen pomon vaimolle synttärilahjaksi risuhattua. jannen pomolla ja hänen vaimollaan on ne yhteiset synttärikekkerit lauantaina, ja kun on niin vaikea ostaa tuntemattomalle lahjaa niin aattelin hyödyntää noita hattuja :) ne kuitenkin asuu vanhassa talossa, maalla, sipoossa.. :) joten hattu sopii miljööseen ;)

janne lähti illalla taas harkkoihin. mä sain lasten iltapuuhat ennen kasia pulkkaan ja tosi kivasti meni suihkut tänään, ihmeellistä :) koko päivä onkin ollut tosi kiukkusta sakkia taas.. harmittaa, kun sitten itsellä menee niin helposti pinna, kun aina kiukutaan ja tapellaan...

saatuani lapset nukkumaan jumppasin olkkarissa kaksi telkkajumppaa; tehotreenin ja reisi-peppu -jumpan, yhteensä tunnin ja kyllä oli sen jälkeen ihana olo lösähtää ananaksien kanssa sohvalle tehistä katsomaan :D noi jumpat on kyllä tosi hyviä ja kyllä tuntuu kun tekee ;)

Ei kommentteja: