5/22/2009

eilen

viihdyttiin kävelyllä. koko perhe. lapset kirmasivat ja minä napsin kuvia. mihinkään ei enää ilman kameraa. ilman on hyvin alaston olla.
pojat löysivät yhden kätkön. lintuja ei lintutornilla näkynyt. kuului kyllä.
lapset haluaisivat kanootilla joelle. hui. mua ei moiseen värkkiin saisi. soutuveneeseen kyllä.

minulla ekaa päivää vastavalmistunut hihatin päällä. tykkään kovasti. ihan mun värit. ja menee monen kanssa. seuraavaksi puikoille pikku neidin toive.






















5 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hihattimesta tuli tosi kiva! <3

Mitäs pieni neiti toivoi?

Jonna kirjoitti...

Ylläri, pylläri - kirjoittelin miehen tunnuksilla :D

Mirka kirjoitti...

kanerva; kiitos! arvelinkin, että olet sinä :D pieni neiti toivoi itselleen myös hihattimia ja saa ne sellaisesta vaaleanpunavihreästä - tallinna langasta ;)

käsveska kirjoitti...

olet(te)pas söpö/jä. ihana toi hihatin. ostin noroa, pitäsköhän? toi ruksi kalliossa on hienosti löydetty! tai ainakin mä näen siinä ruksin =)

Mirka kirjoitti...

käsveska; hih, nyt mäkin sen ruksin hokasin :)