3/01/2008

hurlumhei viikko takana, nyt ihana rauhallinen lauantai-ilta :)

joo olihan viikko! :) töissä oli tosi hulinaa; muutaman päivän vedettiin kolmella viiden hommat ja yritettiin saada kahta ikävöijää rauhoittumaan.. kyllä siinä pääsi aina syvä huokaus, kun kahvihuoneeseen pääsi hetkeksi... ja perjantaina laski minuutteja, että pääsee kotiin :)

kotona illat meni kotihommia tehden ja lasten kanssa puuhaten. maanantaina ja tiistaina jumppasin telkkajumppia tunnin verran, keskiviikkona oli työilta töissä ja mulla siivouspäivä, ja torstaina päästiin muutaman viikon tauon jälkeen rääkille tehokiinteytykseen :D olihan ihanan hirvee treeni!

tänään lapset olivat "ihanan" pirteinä jo puoli seiska.. tosi kiva! pikkasen meinasi pinnaa hiertää.. että niinku kyllä viikonloppuisin noustaan tikkana pystyyn ja viikolla saa herätellä.. painuin takas pehkuihin ja yritin nukkua puoli ysiin.
pakattiin lasten tavarat aamutouhujen jälkeen ja lähdettiin tiimariin ostamaan virvon varvon vitsasten tekokrääsää :) se on niin pian se pääsiäinen! :) sieltä mentiin kepalle. kahviteltiin, syötiin välkkäpalaa ja lapset touhusivat kovasti. mä kävin välillä kukkakaupassa ja vein tiinalle tulppaanikimpun.. heillä on surua perheessä :(

iltapäivällä, kolmen aikaan vein lapset saviolle mun vanhemmille yökyläilemään :) olivat innoissaan! kipasin lindexillä ostamassa mulle uuden laukun ja huristelin kotiin. janne oli lähdössä harkkoihin.
tässä mä oon sit katsellut telkkaa, tehnyt tortillajuttuja valmiiksi, jumppasin tunnin ja laitoin saunan lämpenemään, nautin hiljaisuudesta :) äsken soitin saviolle ja hyvinhän siellä on mennyt, ovat käyneet puistoissa, saunoneet, syöneet ja juuri olivat iltasadulla. mä lähden huomenna Wanhaan satamaan käsityömessuille, ihanaa! :D

varasin meille just iisalmesta Runnin kylpylästä huoneen pääsiäisen aikaan kolmeksi yöksi :) ei malttas odottaa! päästään lilja mummun ja helge ukin luo ja sieltä sitten illalla kylpylään uimaan ja saunomaan, varsin mukavaa :D

Ei kommentteja: