2/08/2008

terveisiä sairastuvalta, taas.. viikonloppu alkaa!

joo no kauan sitä terveenä oloa sitten kestikin.. tultiin just päiväkodilta muutama tunti etuajassa, kun ellalla oli taas lämpö nousussa, räkää lentää kaaressa ja koko päivän on tyttö ollut tosi vaisu :( harmittaa. ei ole tytteli syönyt koko päivänä, ei letutkaan hoidossa kelvanneet, jumpassa oli ollut ihan haluton vaikka yleensä on into piukeena, voi toista. sitä jumppaa kun aina odottaa niin kovin. siihen oli hoitajatätit ensimmäisenä kiinnittäneet huomiota, se jumpassa vaisuna olo kun ei ollenkaan ellaa.. no janne ei pystynyt lähtemään töistä koulutuksen takia, joten mä sit lähdin ja siellä rakkaat työkaverit taas venyttää ja vanuttaa päiväänsä. täytyy maanantaina viedä herkkuja..

juu keskiviikkona tosiaan nina tuli iltateelle, oli ihana nähdä ja rupatella rauhassa, lapset kun nukahtivat alta aika yksikön... nina sanoi että mä oon sutjakoitunut.. ;) *kehuista punastun*
ennen ninan tuloa mä jumppasin puolentunnin kehon muokkauksen ja vedin crossingilla 5 kilsan vauhdikkaan rääkin. enempää en uskaltanut, kun mielessä oli jo torstain tehokiinteytys :)
se tehokiinteytys olikin eilen tosi rankka! :D alkuverryttely oli uusi ja varsin mukava ja sen jälkeen otettiin kuminauhat ja treenattiin pitkillä sarjoilla jalkoja ja kyllä peppu ja reidet huusi leipää :) ihana tunne. kumppareita käytettiin vielä käsitreenissäkin ja ovat kyllä oiva lisä antamaan tehoa!

lapsia vähän harmitti, kun meiän piti mennä tänään illalla mäkkiin. ella on toivonut sitä jo kauan :( no onneksi mäkki voi tulla meidän luokse ja nyt odotellaan että isi kantaa sen meille :) mun täytyy illalla käydä ruokakaupassa, hakemassa mm ellan nimpparikahveille vähän munkkeja tai muita herkkuja :) jos mummi ja ukki huomenna pääsis vähän kahvittelemaan, ne kun lähtee sit sunnuntaina reissuun. kepallekin pitäs mennä illalla sovittelemaan tunikaa..

mä sain muuten eilen ihanaa postia; Gudrun Sjöderin (http://www.gudrunsjoden.com) kevät kuvaston :D aivan syötävän ihania vaatteita, just mun makuun!! ovat vaan niin kalliita ettei taida olla asiaa tilata, mutta malliahan voi aina ottaa ja pyytää mummia tekemään ;) ja kun siellä oli vielä kuvia new yorkista niin mähän oon kuolannu sitä koko ajan :)

palailen taas kuumeenmittauksen ja nenän pyyhinnän välissä!

Ei kommentteja: