2/17/2008

terveisiä pitkästä aikaa!! :)

juup.. en olekaan jaksanut enkä ehtinyt kuulumisia rustailemaan sitten viime lauantain, sorry! :) mutta nyt tässä vietellään rauhallista sunnuntai iltaa, lapset nukkuu ja mulla hetki aikaa, joten istahdin tähän.

alkuviikko meni mulla sairastaessa :( sunnuntaina kävi vielä vähän ellan nimpparivieraita ja mulla oli melkoisen tukala olo koko päivän, lämpöä hiukan ja niveliä särki julmetusti. maanantaina menin kuitenkin aamuvuoroon töihin. kepa-mummi tuli lapsia katsomaan, kun ei uskallettu vielä ellaa hoitoon viedä.. mä olin muutaman tunnin töissä ja sitten kuume nousikin 38 ja lähdin kahvilta kotiin. täällä mummi passitti mut petiin, laittoi ruokaa ja lämmitti mulle mehua, ihanaa :) tiistaina oltiin vielä lasten kanssa kotosalla, mä kävin influenssatestissä, mutta se näytti onneksi negaa.

keskiviikkona olo oli jo niin hyvä, että pääsin koulutukseen ja illalla duunikavereiden kanssa hesaan aleksanterinteatteriin katsomaan sari siikanderin sellofaania :) huh, huh tuli taas monta kymmentä lisävuotta, niin mahtava oli tuo juttu ja niin sairaasti me räkätettiin ton illan aikana :D torstainakin mulla oli koulutuspäivä ja kyllä kiittelin, että olin parantunut taudistani ja päässyt sinne, niin oli taas hyvää keskustelua ja luentoaiheita!!
torstaina oltiin illalla vankilalla ystävänpäiväkahveilla koko perhe. oli mukava kyläillä pitkästä aikaa siellä :) ella hassutteli taas tapansa mukaan, hassu tyttö :) illalla kotona siivoilin..

perjantai-iltana jatkoin siivousta, kunhan olin ensin löhöillyt ja torkkunut sohvalla.. myöhemmin katsoin euroviisujen karsintaa, jossa jippu esiintyi ihanalla laululla! sillä on kyllä niin ihanan koskettavia ne laulut ja se sen esiintyminen ja lavakarisma saa aina ihon kananlihalle ja kyyneleet silmiin, herkistää.
leevillä oli helsingissä perjantaina painikisat ja riemumielin poika isin kanssa sinne lähti. janne napsi taas kuvia ja leevi kertoi innoissaan tapahtumista ja esitteli mitaliaan kotiin palattuaan :)

lauantaina käytiin lasten kanssa sonjalla kylässä ja loppupäivä menikin mulla taas sohvalla löhöilyksi :) on vissii jotenkin se aika kuusta, kun pinna on kireällä kun viulun kieli, raivo nousee sadasosasekuntissa eikä sen nousuun tarvita kun joku aivan mitätön juttu.. on muutaman päivän väsyttänytkin aivan kamalasti. onneksi nyt tänään on taas ollut jo paljon parempi päivä :) sallittakoon nuo muutamat löhöpäivät kuussa, vai mitä? ;) eikä kai noi lapsetkaan mitään suurempia traumoja tuosta muutaman päivän karjumisesta saa... ?! äitee on ollut pikkasen vihanen :) onneksi tänään on tuntunut olevan jo helpotusta ilmassa :)
tänään käytiin lasten kanssa kepalla aamukahveilla ja mä sain mun uuden ihanan tunikanikin. mummi oli ostanut siihen oikein ihanat pitsitkin helmaan ja kaula-aukkoon, soma kun mikä pussihihoineen ja pitseineen :)
iltapäivällä käytiin aleksin 8 vee synttäreillä ja illalla me rakennettiin leevin kanssa sille puuhapete lehden ohjeiden avulla pieni tenniskenttä :) oli poika innoissaan!

ens viikolla täytyy pikku hiljaa ruveta taas treenaamaan, en ole koko viikkona uskaltanut tehdä mitään, kun alkuviikko meni ihan potilaana ja loppuviikosta on vielä ollut kovaa yskää. mutta huomisesta lähtien taas varmaan jo uskaltaa rehkiä :) ihanaa!

ystävänpäivänä muuten pirauttelin iisalmeen ja kerroin että oltaisiin pääsiäisen aikaan tulossa. kovasti meitä siellä odotellaan :) sanoin liljalle, että vaikka ei aina ehditäkään soittamaan niin ovat aina meidän mielessä ja ajatuksissa <3 kiittelin kovasti synttärimuistamisesta ja ellan nimpparikortista! lapsetkin juttelivat kuulumisia hetken :) voi kun olisi jo pääsiäinen..

Ei kommentteja: