10/18/2007

torstai iltaa viedään jo taas :)

jaksoinkin vielä palata uudelleen tämän päivän aikana :) juu päivä meni töissä tosi nopeasti! välillä yskitti niin että oksennus meinasi tulla... yöks. leevi huuteli ja vilkutteli mulle tuon tuosta ja ella kävi halimassa <3

lähdettiin päiväkodilta suoraan kepalle. hän lupasi katsoa lapsia sen aikaa kun mä käyn ostaa sen häälahjan ja annille jotain "emännäntuliasta" lauantain karkottajaisiin. pentikiltä löysin ihanan lyhdyn ja kortin hääparille ja tian verannasta annille löytyi söpö kattoon riippumaan laitattava tuikkujuttu. ruokakaupassa kävin ja ostin myös mustaa ja ruskeaa lankaa, josta anni virkkaa mulle niitä boleroita :)

lapset olivat herkutelleet mummin luona lettusia ja mullekin oli jäänyt muutama. join pikaisesti kahvin ja sitten lähdettiin kotiin. ella oli toivonut kaupasta danoninoja ja mä olin ne prisma reissulla unohtanut, joten kurvasin savion kaupan kautta juoksujalkaa niitä hakemassa :) sitten kotiin ruoan lämmitykseen ja pyykkikone päälle. syötiin lasten kanssa myöhäinen päivällinen yhdistettynä iltapalaan.

nyt kello on puoli kymmpi ja molemmat vielä tuolla äsngyissään huutelee.. toivottaavsti pian rauhoittuvat, onneksi huomenna on iltapäivystykseen eli kymppiin meno niin saavat aamulla nukkua.

mulla on tossa teekuppi odottamassa ja taidan käpertyä sohvalle. kurkku on nyt illasta alkanut oikkuilla.. josko se tolla lämpöisellä tokenisi. huomiseen!

Ei kommentteja: