10/03/2007

siivouspäivä!

on ollut tosi touhukas päivä ja nyt hiukan väsyttää :)

aamu alkoi jannen kellon soittoon kuuden jälkeen. mulla oli meno kymppiin, joten aamusta oli hyvin aikaa jo puuhata kaikkee; aamupuuhat, lapset ylös, aamupalat, tiskarin tyhjennystä ja täyttöä, pyykkejä kaappiin ja kuivumaan, imurointi.. ysin aikaan ouin lapsille kuravehkeet päälle ja lähdettiin lindexillä käymään :) mä kävin siletä hakee vielä sellaiset poolot, vihreän ja harmaan ;) ostosten jälkeen lapset halusivat puistoon hetkeksi ja kepa-mummikin nähtiin ennen autolle menoa. puoli kymppi kaasuteltiin jo takaisin kotiin ja käveltiin siitä sitten päiväkodille.

duunipäivä meni vauhdilla. duunikaveri nappasi mun henkan ja maukan tilaukseni ja yrittää ujuttaa sen vielä omaansa mukaan.. toivottavasti onnistuu. tilasin paksuja sukkahousuja, pitkiä villasukkia ja säärystimiä, ne on niin kivoja noiden hameiden kanssa :)
janne haki lapset puoli viiden aikaan ja mä lähdin viiden jälkeen kotiinpäin. lapset olivat kotona jo syöneet ja mäkin siinä uutta meidän perhettä luin ja söin. alkoi niin ramasemaan, että otin sohvalla tirsat. leevi ja isi lähtivät prismaan ja ella leikki.

puoli seiskan aikaan oli noustava ja otettava rätti käteen, pölyt pyyhkäsin ja lattiat luuttusin... nyt vielä vessat odottaa. meinasin vetää tunnin verran jumppaa, mutta janne katsookin csi:tä joten jää huomiseen :) ei haittaa, nyt taidan mennä suihkuun ja hetken sohvalla lötköttää ja sit petiin, vessat pesen huomenna tai perjantaina :)

niin ja vitsin videtsi.. mä kävin äsken surffailee nummelan putiikin sivuilla ja sieltä löytyikin meikän kuva :) siinä mä väkerrän osmankäämijutskua niin että :D hui kauhistus! :)

moikkeliskoikkelis.. tai oikeastaan, kiekkumarallaa ;)

Ei kommentteja: