9/26/2007

tässä sitä taas istutaan päivän päätteeksi.. tulin just suihkusta. janne katselee csi:tä nauhalta, mä kun jumppasin telkan jumppaa tunnin ja osu sitten herran ohjelman kanssa samaan aikaan :) oli ihanaa jumpata taas! noi kakkosen "jumppa" ohjelman jumpat on musta tosi hyviä ja tehokkaita ja ne antaa kivasti vaihtelua, kun välillä käy lenkillä ja välillä tekee lihaskuntoa :D huomenna olis lenkkiä tiedossa miian kanssa, varsin mukavaa :D

päivällä maha oli vieläkin sellainen outo, välillä kouraisi ja poltteli ja kerran juoksin töissä vessaan, aamullakin piti käydä kotona.. kävin myös taas pomon luona hakemassa vähän päänsärkyyn helpotusta ja juteltiin, että mikäköhän vaivaa ja mistä johtuu nyt tää mun mahakipu ja pääkipu.. stressaanko tai jännitänkö jotain, mitä en itse tiedosta.. janne sanoi mun narskuttelevan taas hirveesti hampaitani ja sen olen kyllä stressiin aina liittänyt..
töissä menee kyllä nyt tosi kivasti, duunikaverit on ihania, meillä homma luistaa ja huumorinkukka kukkii, tänäänkin siis niin hulvatonta juttua.. :) saattaahan se olla, että mä stressaan noita kasvunaikakeskusteluja mielessäni tai sitten kun nyt on ollut kaikkea hösää töissä, "deadlineja" monella jutulla, maanantaina meidän ryhmän vetovastuu koko talon lauluhetkestä.. mutta onneksi saan tukea duunikavereilta ja ihanalta pomolta :)

puoli viisi loppui työaika, mutta mulla oli vielä viiteen saakka yksi keskustelu, se meni tosi hyvin ja leppoisasti :) omat murut pyysin keskustelun jälkeen eteiseen ja vaihdettiin juhlavaatteet päälle, isi odotti jo parkkiksella ja sitten lähdettiin vauhdilla maikku-mummin synttäreille. lasten päivä oli mennyt kivasti; ella oli leiponut pullaa ja sillä oli yksi maistiainen mukanaan, leevi oli kertonut painikisoistaan ja ulkona oli tyttökaverin kanssa ollut rajut leikit; leevi oli juossut tytön perässä lapio kädessä ja huutanut; mä tuun ja sahaan sultä käden! :/ kamalaa.. leevin lto huusi vaan mulle portilta, että nyt varmaan kannattaa seurata leevin leikkejä, kun on niin rajua.. ;) että, mitäs ihmettä te siellä kotona oikein annatte lasten katsoa telkasta ;)

mummilla leevi esitteli ylpeänä mitaliaan ja ella antoi kaikille maistiaiset omatekoisesta pullastaan :) kahviteltiin ja siinä jutskattiin äidin kanssa kaikenlaista, mm. meidän vaatehuoneen muuttamisesta mun askarteluhuoneeksi.. :) janne ei oikein lämpene, mutta mä lämmittelen.. :) äiti ja isi rupee tekemään isoa remppaa kotonaa; keittiö uusitaan, olkkarin ja makkarin välistä kaatuu seinä ja tilalle suuri olkkari ja ruokailutila, mun ja mun veljen huoneiden välistä kaadetaan myös seinä ja siitä tulee iso makkari.. nauroin, että nyt tää janne ei sit käy enää meille tää talo! :) mun isi heti siihen piirustuksi näyttämään, että kyllähän tähän saa sit rakennettua kevyitä väliseiniä, jos tarvetta tulee :) äiti kyseli vinkkejä keittiöön.

kotiin lähdettiin seiskan aikaan ja juuri kun oltiin pihassa niin mika kurvaa autolla eteen ja tuo leeville myös. synttärilahjan; vähän makeet pääkallo kuvioiset rannehikinauhat ja samaa sarjaa kollaritakin :) poika oli onnessaan, oli kuulema hienot! ja huomenna heti hoitoon päälle, koska kaverillakin oli tänään pääkallo sukat, jotka hohti pimeessä vessassa :)

kotona laitoin pyykkikoneen laulamaan, käytin lapset suihkussa, laitoin iltapalaa ja katselin huomiset vaatteet mulle ja lapsille. janne laittoi lapset unille ja nukahtivat tosi nätisti, eivät paljoa huudelleet, kun mä ilmoitin, että äiti jumppaa nyt! :)

nyt menen huuhtasemaan kipon viinirypäleitä ja sit painun sänkyyn ahmimaan niitä sekä uusinta koti&keittiöö, henkan ja maukan kuvastokin alkoi taas kuumottamaan tuolla lehtilaatikossa...

Ei kommentteja: