9/01/2007

eilen viihteellä ja tänään kädentaidon messuilla :D

eilen siellä duunikaverilla oli tosi hauskaa!! :D naurettiin niin paljon, että vuosia tuli ropinalla lisää :) maha oli aivan kipee kun puolilta öin tulin kotiin! hervotonta porukaa koko sakki ja hyvät nyyttäriherkut :P


tänään aamulla olin kiukkuinen kun pieni amppari, kun muksut heräsivät seiskan aikaan ja metelöivät huoneissaan niin, että eihän siinä enää uni tullut vaikka kasiin saakka yritin.. raivoten ja kiukuten pyyhälsin sit purkamaan heihin pahaa oloa, mutta lakertaan päästyäni olin jo paremmalla mielellä.. aamutouhut puuhastelin ja sitten vaille ysi soitin mutsille ja kyselin, josko lapset voisivat tulla pihahommiin :) ja kävihän se! mä pääsin siis yksinäni Wanhaan satamaan kädentaidon messuille :D
kiirehän meille siinä aamulla sit tuli, kun lapset olivat ysin jälkeen tulossa yökkärit päällä alakertaan aamupalalle. mä siinä touhotan ja katson varavaatteita ja tumppuja muita valmiiksi ja hoputan puremaan ja nielemään.. päästiin vaille kymppi starttaamaan auto ja kympin jälkeen oltiin saviolla. lapset jäi innoissaan suunnittelemaan pihahommia, makkaranpaistoa ja muita puuhia!

mä kaasutin asemalle, lipun ja juoman osto ja juuri ehdin laiturille, kun juna tuli! oli tosi ihana olla ihan rauhassa vaan ja lueskella uutta koti&keittiöö. mä olin ratikkakyydistä vähän ulapalla, mutta tsäkällä löysin oikean ratikan ja pääsin perille satamaan :)
messuilla oli paljon kaikkea ihanaa! mietin vaan kuinka upeeta olis olla ite myymässä ja esittelemässä omia juttujaan siellä... ;) mä tilasin uuden taika-askartelulehden muutamat numerot ja ostin ihanat ryppyiset "hihat", silkkiä ja värinä sellainen murrettu oranssi rusehtava punertava :) taas jäi myös kuivakukkia muutama nippu mukaan. kahden aikaan lähti juna takaisin keravalle. tajusin etten ollu koko päivänä ehtinyt syömään mitään ja meninkin suoraan asemalta kulmikseen toastille, oli hyvää! :P kolmen jälkeen menin hakemaan lapset. oli heillä ollu tosi kiva päivä ja mummi meinasi, että uni tulee varmaan helpolla, kun ovat neljä tuntia ulkoilleet ja sitten söivät..

kotimatkalla käytiin prisman trendi kengästä ostamassa leeville uuden lenkkarit, 60 e! yhdet pienen pojan kengät! huih taas! hiukan tehtiin ruokaostoksia ja ostettiin mun serkulle pieni tuparilahja, lyhty ja olihan se sitten kotiinkin ostettava kaksi oliivin vihreää tava lyhtyä, olivat niin somat ja halvat :)

kotona lapset olivat jo melko väsyjä ja pinna oli tiukalla, kaikilla.. mä laitoin lämpimät voikkarit uuniin ja janne suihkutti lapset. sain myös pölyjen pyyhintä urakan päätökseen, viimein.. :) vaikka ennen sitä olikin otettava tirsat.. vessojen siivouksen jätin huomiselle, mitä sitä nyt rehkimään kaikkea heti :) janne viritteli leeville digiböksin ja ellalle huoneeseen videot. lapset olivat niin innoissaan :) yhdessä tuumin kannettiin videokasetit ellan huoneeseen hyllyyn.

lapset saatiin kasin aikaan nukkumaan ja mä lähdin 20:15 lenkille. menin nyt vaan tunnin lenkin keinarin kautta ninalle :) siellä sain ison kupin lämmintä teetä! enkä sit kymmenen jälkeen uskaltanut reippailla kotiin ja sain kyydin!

maanantaina alkaa tehokiinteytys, mahtavaa! saa vähän vaihtelua treeneihin, ei rupee maistumaan puulta :) vaikka kyllä tuo kävelykin tuntuu tosi tehokkaalta, kun ei vaan lampsi :) vatsalihakset, peppu ja reiden soi kun muistaa jännittää niitäkin koko ajan ;)

nyt simmut painaa ja vähän jotakin kevyttä iltapalaa tekis mieli.. painun ensin lämpimään suihkuun ja sit sohvalle löhöömään! moips!

Ei kommentteja: