7/27/2007

terkkuja töistä! :D

tulin kahville :) kello on puoli yksi ja kai tästä voisi kohta puoleen kotiakin päin lähteä, tultiinhan me tänne lasten kanssa jo kukonlaulun aikaan, kuudeksi. hyvinhän nuo nousivat murut, vaikka leevikin huuteli vielä yhdentoista aikaan sängyssään.. :) aattelin, että lähtö menee ihan rähinäksi, mutta tosi hyvin päästiin vauhtiin.

pomokin kävi tuossa kympin aikaan. oli kiva nähdä pitkästä aikaa ja vaihdettiin muutama sana kesästä ja annoin hatun ja sain rahat. kehui kovasti tekelettäni ja tilasi yhdelle lähtevälle työkaverillekin pienen hatun :) mukava kun bisnes kukoistaa ;)
vitsi lapset oli ulkona kiukkuisia, siis noi mun murmelit :/ varmaan väsy painoi simmuja, kun olivat vaille yksitoista vuoron perään itkuisia ja ellakin heittää ulkona paitaa pois ja kiukkuaa ja raivoo mulle. sisäänmenossa jäivät molemmat huutamaan ulos.. duunikaveri nauroi, että menenkö mä vai meniskö se hakemaan niitä. sanoin että josko se menis ja mä meen sisälle hoitamaan muut, kiittelin kovasti :) onneksi maanantaina päästään normaaleihin kuvioihin ja jokainen pääsee omaan ryhmäänsä.. pomollekin kerroin, kuinka nää kolme päivää loman jälkeen on ollu lapsilla ihme kitinää ja mun perään huutelemista, lohdutteli ja sanoi, että kyllä se taas kohta helpottaa :) se on kyllä ihanaa kun on noin avoimet ja lämpimät välit omaan pomoonsa! ihana tehdä töitä, kun voi kaikesta puhua ja jos elämässä on jotain iloja tai suruja niin voi hyvillä mielin ne jakaa!

no jepulis, kaveri tuli kahville, menen seuraksi rupattelemaan.. palailen illalla!

ihme, ettei väsytä. ihan on pirteä ja energinen fiilis :)

Ei kommentteja: