7/25/2007

hiki virtaa...

nyt just siihen malliin, että pian on päästävä suihkuun... :) tulin just siis sauvalenkiltä. tai lähdin hakemaan saviolta sauvojani ja tarkoitus oli kävellä sinne vanhempieni luokse ja sitten sauvoilla takaisin. äitini kuitenkin lähti minua niillä mun sauvoilla vastaan ja tavattiin kanniston sillailla. ajatella, siihen mulla meni yhtä paljon aikaa ilman sauvoja kun sauvojen kanssa mun vanhemmille saakka, vielä siis reilusti kolme kilsaa (?)!! kyllä noilla sauvoilla on mahtava merkitys :) vaikka kävelin ilman sauvojakin tosi reippaasti, sillee että pieni hiki tuli! mutta kun sain sauvat käteen niin vauhti koveni puolella, heti syke nousi, hengitys tiheni ja hiki alkoi valumaan :D aivan mahtava tunne! tein sellaisen 1½ tunnin lenkin.

aamulla olikin töihin lähtö puoli ysiin. heräsin jo viiden jälkeen kun ella näki pahoja unia enkä sitten viitsinyt mennä enää hetkeksi sänkyyn. nousin aamupuuhiin, keitin kahvit ja tein leivät, hain lehden ja istuuduin sitä lukemaan. lapset herätin puoli kaisn aikaan aamupalalle ja ihan reippain mielin heräsivät, kun jo niin odottivat päiväkotiin pääsyä :) mulla oli kanssa sellainen jännä fiilis, ihmetytti että töiden alku ja loman loppu ei aiheuttanut mitään ahristus kohtausta :) mukavalta tuntuu töiden alku ja kun ens viikolla aloitetaan oikeasti omissa ryhmissä ja pääsen niitä pieniä hoivaamaan, ja kun mun omat murut on vielä niin siinä lähellä, että ryhmien ovet on ihan lähekkäin... jos iskee halipula <3 tosi mielenkiinnolla ja odottavalla fiiliksellä syksyyn ;)

töissä oli pikkasen sellainen mitä, missä, milloin fiilis, mutta kunhan tämän loppuviikon tässä käynnistelee niin sitten se siitä lähtee :) leevillä ja ellallakin tuntui olevan hauskaa ja päivä meni nopeasti. kotona oltiin vaille puoli viisi. olin aamulla tehnyt kastikkeen valmiiksi joten päästiin syömään heti kun makaroonit oli kiehuneet. lapset katsoivat ohjelmat ja mä otin torkut sohvalla. pyykkihommia oli hiukan ja olis tuolla vieläkin :) kepa-mummi ja pentti-pappa kävivät kahveella ja lapsilla suut kävi koko ajan. yläkerrassa oli mummin kanssa taas kivat leikit :)

vieraiden lähdettyä, lapset pääsivät suihkuun; leevi peseytyi itse ja ellaa autoin, sitten vauhdilla alas riisipuurolle ja suoraan iltasadulle.. tällä mammalla oli kiire rääkille ;)

nyt täytyy mennä suihkuu, olo on ihanan ei fressi ja tuoksut ei hurmaa... ;)

iltapalaksi aitoa oikeaa ananasta, nam!

Ei kommentteja: