10/17/2010









viikonloppuna vietettiin neidin kanssa hetki mummilla ja papalla. minä nautin kahvista ja mummin kanssa nauramisesta. kovin on meillä samanmoinen huumorintaju. ihan niin kuin minulla ja äidillänikin. eihän se omppu kauas puusta putoa. ei myöskään siinä, että muisti pätkii. minä jätin ostokseni tiskille ja mummi sulloo monitoimikonetta jääkaappiin.
neiti värittelee ja piirtää. kysylee kirjaimia tuon tuosta. pappa katsoo televisiota. ohjelmassa ihmisiä laitettiin tölkkeihin ikuiseen jäähän. karmivaa. nauru pidentää ikää sanon minä. pappa nauhoittaa vanhoja kaitafilmejä levylle. muistoja, jotta muistaisimme.
minä ihastelen mummin maalaamia ikoneita. hän on kehittynyt todella. meilläkin on yksi mummin maalaama kotona. pyhä perhe. se on kaunis.

kotimatkalla mietin mummia. muistia ja muistoja.

3 kommenttia:

sade kirjoitti...

Ihanaa yhdessä oloa. Tärkeitä hetkiä <3

Nonna kirjoitti...

Sukulaisuus on parhaimmillaan ihana voimavara!

Mukavaa viikkoa!

Satu kirjoitti...

Kaunis teksti. Ihanaa viikonloppua, Mirka!