8/15/2010

täysillä






syysflunssa on kaataa mut. täysillä punkkaan. en halua antaa periksi. juon lämmintä ja pengon rohtoja. silti lähdettiin aamupäivällä neidin kanssa pyörillä anopin nimpparikahveille.

neiti polki mukisematta koko reissun. välillä pidettiin juomatauko ja ihasteltiin puhkemaisillaan olevia auringonkukkia. kun ne ovat täydessä loistossaan käydään keräämässä muutama maljakkoon. niin syksyä!

mä oon niin täysillä hurahtanut noihin kirppiksiin! oon niissä toki käynyt ennenkin, mutta tämän kesän aikana olen hurahtanut. totaallisesti ja täysillä. vaatekaappini uusiminen on kovassa käynnissä ja sinne on löytynyt hurjan hyviä juttuja juuri noilta kirppiksiltä. ihan parasta! tänäänkin pyörähdin anopin naapurikirppiksellä. nyt voi henkan ja maukan kuvastosta taas vetää muutaman kohdan yli. ei tarvitsekaan ostaa uutena.

"olipa meillä mukava reissu!". totesi neiti hiki päässä kotiin saavuttuamme. "niin oli, mun muru, niin oli! mennään toistekin. ihan kahdestaan."

5 kommenttia:

Nonna kirjoitti...

Mä olen kans ihan kirppisfani. Omista vaatteistanikin on varmaan suunnilleen puolet kirppiksiltä. Ja lapsilla vielä isompi osa...

Yritän vaan hillitä kirppiksillä käyntiä, kun kyllä siellä tulee ostettua välillä vähän turhiakin juttuja. Mutta ihania paikkoja ovat!

sade kirjoitti...

Kirppiksiin minäkin hurahtanut. nyt viime vuosien aikana. Nyt en ole käynyt neidin syntymän jälkeen, kovasti tekisi mieli mennä. parhaat löydöt olen tehnyt sieltä. :)

Mirka kirjoitti...

kiitos kommenteistanne!

Nonna; näinpä. välillä käteen jotain turhaketta... :) pitäisi osata hillitä.

sade; kirppiksillä kiertely on ihanan rentouttavaa ;)

Kirjailijatar kirjoitti...

Kirppikset onkin kivoja juuri siksi, kun siellä tulee sellainen löytämisen ja onnistumisen fiilis. Ihan toista kuin kaupassa. Kirppiksellä tehdään löytöjä, kaupassa ostoksia.

Mirka kirjoitti...

Kirjailijatar; juuri näin! nykyään vaatekaupoissakin iskee sellainen tylsyyden tunne, kaikki samaa, plaah! kirppiksellä ei koskaan tiedä mitä vastaan tulee ja ihanat persoonalliset löydöt kutkuttaa ihanasti!