11/11/2008

valmista!

juuh, tulihan siitä viimein ;) väreistä tykkään itse hirmuisesti eikä "tasaraita" kohdatkaan käytössä hirvitä vaikka liukuvärjätyt kohdat miellyttääkin enemmän..



Velmassa kokeiltiin viime viikolla rosee-tekniikkaa ja minä innostuin niin, että ostin heti itselleni kyseisen vehkeen. kukkia, kukkia.
kuulin myös, että mun tarttis ruveta tekemään täällä mun kotipuolessa kukka-iskuja mm bussipysäkeille ja muille tylsille paikoille.. ehkä pian alkaakin mystisesti ilmaantua erinäisiin paikkoihin erilaisia värikkäitä virkattuja tai roseella värkättyjä kukkia. kuka tietää..




alkuviikko on taas mennyt sairastuvalla. mun vuoro tällä kertaa. poskiontelotulehdus. aloitin uutta neulehommaa sunnuntaina ja se on vielä kovin alkutekijöissä.. olen nukkunut tautia pois ja voimia ei ole ollut edes puikkojen pitelyyn. voih. kyllä se tästä taas. antibiootit kunhan puree niin elämä taas voittaa :)

haleja.

4 kommenttia:

_hoya_ kirjoitti...

Sinä se saat aikaan!
En ole koskenut puikkoihin pariin viikkoon; olen vain kuvannut. Hyi hyi minä.

Rouva Nordman kirjoitti...

tuon rosee-tekniikan olin ihan unohtanut! Kiitos muistutuksesta. Tee ihmeessä kukkaiskuja ja kerro sitten täälläkin niistä. Olisi hyvä marraskuun piristys :)

Mirka kirjoitti...

_hoya_; tuota olenkin sitten värkännyt tunteella ja oikein ajan kanssa ;)

katilein; olepa hyvä! minulle uusi tuttavuus ja heti jäin kiinni :)

violet kirjoitti...

Kukkaiskujen kannattaja täälläkin...