8/13/2007

lisää kuvia..

löytyy taas alempaa :) ne onkin nyt ajallisesti aivan väärässä järjestyksessä, mutta älkää antako häiritä :)

ja taas maanantai! töissä oli hulinaa eikä istumis aikaa yhtään! päivä meni hujauksessa. mieltä piristi tosissaan yhden duunikaverin lauseet; se kysyi multa, että paljonko olen painoa pudotaanut, kun olen niin kutistuneen oloinen :D ihanaa!!

illalla käytiin lasten kanssa kansalaisopiston toimistossa ilmoittamassa mut kiinteytysjumppaan, huovutuksen jatkokurssille ja neulahuovutukseen. risukurssin jätin nyt syksyltä pois, koska hinkuun kahteen nummelan putiikin kurssille ja näihin opiston ja putiikin kursseihin menee jo satasen verran rahaa... :) keväällä jos on risukurssi opistolla niin sitten sinne. janne ei kyllä yhtään vastustellut, kun listasin kursseja sille eilen :) prismasta haettiin ruokajuttuja. kotiin päästyämme lapset singahtivat altaaseen ja mä laitoin pizzaa uuniin, tein taas pyykkihommia, katsoin huomiset vaatteet ja kastelin etupihaa. sitten lapset pois altaasta ja janne kiikutti ne suihkuun. iltapalaa tarjolle ja sen jälkeen oli lapsilla hetki aikaa leikkiä.

just luin iltasadun ja huoneissa alkaa rauhoittumaan. mä oon tässä lenkkikuteet niskassa ja kohta starttaan lenkille. tänään pitäs ainakin tunnin lenkki vetää, eilinen jäi 40 minuuttiin, mutta ehkä hyvä välillä vähän lyhyemmin.. hiki oli ainakin eilen aivan kamala vaikka ajallisesti lyhyempi rääkki olikin :) huomenna on lepo ilta ja silloin täytyy väsätä hattua... ;)

Ei kommentteja: