6/19/2007

loma lähestyy, mahtavaa! :D

eilinen ilta ninalla oli hauska :) naurettiin aivan hervottomasti (viiden tunnin yöunet ei tunnu missään ;)), haukuttiin martyyri-ihmiset ja paranneettiin maailmaa :) sain mä yhden risusydänkepinkin väsättyä..
siitä tulikin mieleen, että mä sain eilen ensimmäisen puhelinsoiton henkilöltä joka oli nähnyt mun tekemän hatun ja kysynyt sen omistajalta mun puhelinnumeron :) mahtavaa! harmi, että olisi halunnut hatun jo jussiksi, täytyi myydä eioota :(

töissä rento päivä, mitä sitä nyt enää stressaamaan, kun töitä on tämän päivän jälkeen kaksi päivää; molempina menen vasta yhteentoista ja lähden viim viideltä, ehkä aikaisemmin :) tänään lähdin kahden hujakoilla. oli vähän haikeat kahvittelut kun vietettiin keittäjämme läksiäisiä ja musta on surku kun hän lähtee, on ruokkinut meikän ala-asteella ja olisin toivonut että olisi ruokkinut myös mun murut.. itkuhan siinä pääsi molemmilta, mutta näin se elämä kuljettaa :) mulla taisi olla päivän sana töissä virkavapaa :) kovasti se oli huulilla.. jah, mutta tämä on tätä mietiskelyä ja pähkäämistä :)

töistä siis hyvissä ajoin kotiin ja lapset menivät leikkimään ja mä painuin terassille väsää sydänkeppejä; ajattelin huomenna viedä töihin niitä kymmenkunta myyntiin :) lappu viereen; osta juhannukseksi mökkituliaisia :) ihanaa ja huomenna tulee mun kengät, aaaah!

pikku torkut piti viiden aikaan ottaa ja ruokahan meinasi kärtsää uuniin.. lapset söivät ja mä setvin vaatteitani iisalmen reissulle, vitsi kun ei osaa koskaan päättää mitä ottaa.. mutta sit pitää ottaa kaikki mitä "luulee" tarvitsevansa :) kuuden aikaan me lähdettiin sonja-mummoa moikkaamaan! leevillä ja ellalla oli siellä tosi kivat leikit; leevi oli vauva ja ella äiti :) ja mä kahvittelin kolmekuppia, joten ei tartte mennä ajoissa sänkyyn :) hyvä vaan, sillä ne kymmenkunta keppiä odottaa koristeita vielä...

leevi sai tänään kesätukan ja mä olin niin ylpeä siitä, kun se istui niin nätisti koko toimenpiteen :) kehuin moneen kertaan ja kyllä oli poika polleena! sanoi kertovansa kaverille heti huomenna hoidossa ;)

nyt lapsille iltapaa ja reippaanahiustenleikkuussa -karkit, iltasadut ja sit hommiin! jannea odottelen taas harkoista...

Ei kommentteja: