9/07/2007

perjantai taas :D LEEVIN SYNTTÄRIVIIKONLOPPU LÄHESTYY :)

kello on nyt puoli kaksitoista yöllä ja mä tulin just suihkusta.. on ollu taas vähän meikäläisellä virtaa ja nyt on leipomiset tehty ja koti siisti huomisia kekkereitä varten :D

työpäivä meni tosi leppoisasti, lapsia oli vaan 7/12 hoidossa. suunniteltiin maanantaista vanhempainiltaa, mä tein hiukan lasten kanssa taidetta :) ja laittelin töitä seinille.. puolisen tuntia meni ylitöiksi, kun piti duunikaveria tuurata, mutta ei haittaa, onhan mulla vielä noita miinuksia yllin kyllin :) sitten kun jäin vielä suustani duunikavereiden kanssa jutustelemaan mun omista muruista niin kello olikin jo puoli viisi kun oltiin kotona. ruoka uuniin ja hetkeksi menin sohvalle.

leevi ja isi lähtivät kuuden jälkeen keskustaan ostamaan leeville synttärilahjaa ja mä jäin leipomaan; leivoin kolme pellillistä pizzaa, yhden marja-piirakan ja täytin kakun jääkaappiin, laitoin välillä tiskejä, suihkutin muksut, laitoin iltapalaa, pilkoin leipomukset jääkaappiin, siivosin keittiön.. ja olo oli tosi virtainen :D ella oli niin ihana taas, kun halusi tulla pikku apulaiseksi leipomaan mun kanssa pizza pohjaa.. sanoi haluavansa sotkea kätensä ja ihasteli sitten nenu kiinni uunissa tekelettään :) lapset kun olivat unteinmailla mä vielä luuttusin lattiat ja pesin vessat.. :) ihan kummaa! toissa päivänä oli vielä niin flunssainen olo, mutta nyt ei mitään! taisi tauti jäädä salille eilen ;)

leevi tykkäsi meidän ostamasta lahjasta; oikeasta cd/kasettisoittimesta :) heti piti saada se huoneeseen soimaan! ihan käsittämätöntä kuinka vuodet menee nopiaan :/ viisi vuotta sitten oltiin synnytyssalissa just näihin aikoihin, aamuyöstähän leevi sitten leikattiin maailmaan.. yhyyyy, tippa tullee simmuun... nyt se on jo niin iso poika! äitin muru <3 odottaa niin kovin huomisia juhlia ja sunnuntaisia kaverikekkereitä!!

nyt alkaa silmät luppasemaan, taidan napostella nuo viikkarirypäleet ja painua petiin, aamulla aikaisin yös, klo 12 tulee eka vieraat :)

Ei kommentteja: