9/06/2007

flunssaa, jumppaa ja siivousta..

aamu alkoi viideltä, kun kello pirahti soimaan. vähän oli flunssainen olo.. ella keksi taas aamusta pienen jutun; mä olin yläkerrassa petaushommissa, kun kuulin leevin ihmettelevän alakerrassa mitä ihmettä ellan naamassa on?!?! päästyäni alakertaan tyttö oli vessassa ja naama aivan mun ripsarissa, samoin kädet :) nauroin, että voi sua tytöntylleröä! olet vielä hiukan liian nuori tuommosiin :) se oli ihana näky, enkä voinu suuttuu! :)

onneksi flunssa alkaa nyt illasta olemaan takanapäin, koko päivä meni vähän niistellessä eikä hajujakaan nenuni haistanut :) vaikka yksi kakapöksy istui sylissäni niin en haistanut mitään! :) vähän oli nenu tukossa.. mukava päivä oli muuten; mä kävin muutaman lapsen kanssa kerrallaan metsässä aarteita etsimässä, kuviakin nappailin. iltapäivällä laitoin aarteita oksaan roikkumaan ja kuvat seinälle, oikein kivan näköistä tuli :)
töistä lähdin kahden jälkeen. kotona ei kauaa oltu vaan puoli neljän aikaan lähdettiin ajamaan hyrylään. käytiin hakemassa Fröbelin palikoiden konserttiin liput :D lapset olivat tosi innoissaan! vielä pitää muutama viikko jaksaa odottaa :)

hyrylästä ajettiin saviolle mun vanhempien luokse, syötiin ja puoli viisi mä lähdin naisten liikuntaklubille duunin rääkkiin :) luulin, että teidossa olisi ihanaa venyttelä ja mulle hiukan flunssaisena rauhallisempaa menoa, mutta mitä vielä!! kunnon kuntopiirihän siellä vedettiinkin ja tosi hyvin jaksoin! :D yks piste oli hyppynarulla hyppiminen ja mä sain hypättyä jonkun Kuningas hypyn (?), se oli kuulema vaikee.. ja sain kehut kun core laitteella vispaus onnistui hyvin, mun sisällä on syvälläkin keskivartalossa lihaksia siis :) lopussa oli ihana rentoutus ja mä menin aivan jonnekin kauas, totaali simahdus :) huomenna on varmaan paikat taas kipiät, hyvä vaan :D

sieltä ajoin suoraan saviolle ja hain lapset. kotona tartuin heti imuriin ja kun nyt tuntuu virtaa riittävän niin pyyhkäisen pölyt kämpästä, jotta huomisen voi pyhittää sit leipomiselle :) lapset ovat valmiita petiin ja jannekin tuli just harkoista. täytyy mennä huomiset vaatteet laittamaan valmiiksi ja lapsille iltasatu lukemaan ja sit takaisin hommiin..

tuleekohan henna huomenna kylään... ?! :)

Ei kommentteja: