8/25/2007

kiukuttelua...

huh, että on tänään ollu meidän perheessä oikea kiukkujen päivä... :( ella on ollu ihan mahdoton koko päivän! se on kiukunnut, uhmannut, räyhännyt, kiusannut, ärsyttänyt.. siis oikein kolme vee neiti! ja mulla on hermo menny.. oon täällä taas huutanut niin että naapureilla jälleen korvat kuumottaa... oltiin päivällä siellä kaupoillakin ja sielläkin neiti pisti ranttaliksi, karkaili, kiukutteli ja aina kun mä nappasin sen syliin ja raivosin niin sekin raivosi ja kirkui... tosi mukavaa! :( hitto että hävetti...

leevi osasi kaupoilla käyttätyä tosi hyvin ja kehuttiinkin sitä oikein kovin :) ellalle mä sanoin yhdes vaiheessa, että äiti ei kyllä nyt jaksa susta tykätä kun oot tuommoinen... mullakin vissiin on " se aika kuusta" kun on niin hermo piukeena. ollaan koko päivä huudettu kaikki toisillemme ja iltasadun jälkeen juteltiin lasten kanssa, että kuinka on ollut rankka päivä ja toivottiin huomisesta parempaa! harmittaa kun on tullu taas niin kovin huudettua noille, vaikka varsin hyvin tiedän ettei siitä oo mitään hyötyä... siitä mesoamisesta tulee itsellekin vaan kiukkuisempi olo.. pitäs mennä aina ulos yksikseen karjumaan :)
ellalta kysyin illalla että miksi se on tuommoinen ollu kokopäivän vaikka osaa olla niin ihana tyttö? neiti hali mua ja kysyi, niin miksi?!? toivotaan, että huominen sujuu paremmin meiltä kaikilta.. onneksi pyydetän anteeksi ja sanotaan "rakastan sua" usein!! tuskin näistä kiukupäivistä suurempaa traumaan lapsille tulee... ;) tunteet pitää näyttää..

ostettiin tänään se uusi digiboksi, on taas sitten uusia juttuja opeteltavana.. mä inhoon noita käyttöoppaita, joten menen vissiin vaan räpertämään säädintä ja tsäkällä ehkä osaan kanavan vaihtaa.. mä sain lenkkiseuraksi sen mp3 soittimen, mukavaa! :)

illalla käytin vankilalle kahveella ja haettiin se leevin kannel :) leevi hali mummua ja kiitteli kovasti! tosi ihanaa, kun marja ja ville tuon soittimen pojalle hankkivat! muskri maksaa itsessään jo sen reilun satasen lukukaudessa ja tuo soitinkin oli satasen pintaan, joten helpotti meitä suuresti :) leevi kantoi soitintaan niin tohkeissaan hienossa laukussa autoon :)

sain illalla yhden tilaushatun koristeltua, mutta vaikka suunnitelmissa olis tänään ollu uuden hatun aloitus niin en jaksanut sitä lähteä tekemään. haettiin nesteeltä herkkuja ja kun lapset oli nukahtaneet mä menin sohavlle karkkia mättämään ja suklaalevyä tuhoamaan.. karkkipussista jäi puolet syömäti ja suklaasta en saanu syötyä kun muutaman rivin, kun alkoi öklöttää :) joten se siitä herkuttelusta :) välillä on kuitenkin hyvä relata ja mässäillä ;)

kello on jo yli puolen yön, pitäisi mennä koisii..

huomenna lähden aamupäivästä lenkille :D janne menee junnujen turnaukseen porvooseen ja jättää meille onneksi auton! mennään varmaan lasten kanssa hennalle iltapäivällä ja sit mun täytyy tehdä ainakin yksi hattu, tilaukset kasaantuu... :)

suussa on kaksi kipiätä aftaa ja ne nyt ärsyttää.. :)

Ei kommentteja: