3/12/2009

mennä viikolla

* mummini ihastutti minua taas uudella nappikasalla! eikö ole syötävän ihania?!?
* lapset saivat postitse kevätvaatteensa. kyllä on ihasteltu. kaapitkin tuli siivottua. kiertoon ystävälle ja kirppikselle. omasta vaatekaapista lähti vintille säkki. vääriä värejä. uusia kehiin!
*sairastupa sulkeutui alkuviikosta. toivottavasti kevätnuhat ja muut pöpöt on nyt sairastettu meidän osalta..
* kävin ystävän luona pitkän päivän päätteeksi iltakahvilla. oli mukavaa, kuten aina :) juteltiin suunnitelmista, asioista ja niiden vierestä.
* minusta tuli iloinen hai-saappaiden omistaja :) nyt saa kevään loskakelit tulla! mä painun heti lätäköihin hyppimään!

voi kun se aurinko välillä jo niin lämmittää.. enemmän, enemmän. sitä täällä kaivataan. sekä minä, että pienet herneenalkuni..




4 kommenttia:

käsveska kirjoitti...

mahtavia nappeja! mummi on oikee aarre! ja noi hait.. mä olen miettinyt moisia jo vuosia, mutta kun mulla on kumisaappaat, enkä TARVITSE uusia. ärsyttävää. ehkä mä vaan joku päivä meen ja ostan ne hait. koska ei noita iänikusia veljenvanhoja mustia kontioita käytä julkisesti erkkikään enää..

Mirka kirjoitti...

käsveska; mummini ON aarre! <3 hanki hait! vesikeleistä tulee hauskemmat, kun mustissa kontsissa!

Tirpana kirjoitti...

Ihania nappeja! Mukava mummo sinulla. Ja hait on mukavan keltaiset. Itselläni vihreät. Parhaimmat saappaat ikinä =D

Mirka kirjoitti...

tirpana; juu hait on niin ihanat! vielä kaapissa, mutta ihastelen niitä joka päivä ja odotan kevään lämpimiä loskapäpiviä ;) harvemmin niitä on näin kovin odottanutkaan!