6/01/2008

touhujen täyteinen viikko takana!!

huh nyt on pakko ehtiä hetkeksi tähän päivittelemään kuulumisia :) kovasti on ollut puuhaa taas tällä viikolla! nyt alkaa tämäkin viikko olla taas purkissa ja kesä on nyt virallisesti alkanut :) jeees!

viime sunnuntaina käytiin leevin kanssa aamupalalla kulmiksessa, poika nautti kun sai olla kahden äidin kanssa <3 oli kivaa! käytiin myös saviolla mummin ja ukin takapihaa ihastelemassa :) ella haettiin kepa-mummilta ja tytöllä oli ollut yökylässä tosi mukavaa! hyvä niin. iltapäivällä mentiin koko sakki mikalle ja susannalle espooseen. kyllä on kivaa, kun ne muuttaa heinäkuun alussa saviolle, näkee lapset setäänsä useammin... :)

maanantaina mulla oli kampaaja ja kotona laitoin vähän vaaleeta värii, nyt on sitten niin blondii, niin blondii ;)

tiistaina leevillä oli toimintaterapia ja poika jäi sinne tällä kertaa yksin, marjut ajoi meidät jannen kanssa kahville tunniksi :) mentiin sitten cittarin kahvilaan syömään täytetyt bagelit, janne otti myös ihanan ison munkin, mutta mä pystyin pitämään sellaisesta näppini erossa :) leevillä meni terapia hyvin ja ensi viikolla me mennään taas jannen kanssa kahdestaan sinne juttelemaan, jännittää kovasti!

mitäs muuta tällä viikolla.. oon taas tuolla pihamaalla kuokkinut, käynyt ostamassa lisää kukkia ja yrttejä, kastellut, istutellut ja suunnitellut, ihanaa! nyt alkaa takapiha olemaan melkoisen mukava, pikku hiljaa voi sitten sitä laitella lisää ja ostella juttuja jos kivaa löytyy :) ostin sinne alkuviikosta lisää niitä yrttejä ja muutamat kivat ruukut :) etupihakin on kuosissa, joten nyt sopii ottaa kesää vastaan :D kotia olen yrittänyt siistiä välillä ja pyykkivuori on aina valtava vaikka kuinka pesee, kummallista! sellaista se on..

kovasti olen ollut ulkosalla töissä ja kotosalla ja se näkyy rusketusraidoissa ;) on muuten "tosi kivat" raidat noista aurinkolasiesta, juup. tämän viikonlopun oon sit yrittänyt olla ulkona ilman rillejä :) jumpannu olen sen verran kun olen ulkohommilta ja muilta kotipuuhilta ehtinyt, en siis hirveesti :) ehtiihän tuota!

tänään janne vei postiin mun oppilashakemuksen Velma käsityökeskuksen käsityön taiteen peruskurssille Lahteen :D
ote keskuksen nettisivuilta:
Taito-käsityökoulu Velma antaa vuodesta toiseen etenevää taiteen perusopetusta lapsille, nuorille ja aikuisille. Pienryhmät kokoontuvat kerran viikossa syyskuusta toukokuuhun. Käsityön taiteen perus-opetuksen tehtävä on tutustuttaa oppilaat käsityökulttuurin monipuoliseen maailmaan, sen historiaan , materiaaleihin ja tekniikoihin.
Käsityön taiteen perusopetuksessa oppilas käy läpi käsityön eri vaiheet suunnittelusta toteuttamiseen. Hän tutustuu käsityön tekniikoihin, työvälineisiin ja monipuolisesti eri materiaaleihin. Samalla hän perehtyy suomalaiseen esine- ja ympäristökulttuuriin sekä taiteen tekemisen peruselementteihin.
Velman käsityökoulun ja nikkarikoulun ryhmät kokoontuvat syys- ja kevätlukukaudella kerran viikossa 2-3 oppituntia kerrallaan. Opetusviikkoja on 30.
että tuolliaseen olen sitten syksyllä menossa, ihanaa! pomo kannusti myös ja sanoi, että mun kannattaa hakea kaupunginjohtajan stipendiä auttamaan kustannuksissa :D sen teen kyllä! :) jännää!

mennäviikolla varasin myös liput sinne Sinkkuelämää leffaan :) carrien innoittamana kävin ostamassa 9 metriä tylliä ja nyt mulla on tyllit mun ruusu- ja raitahameessa, ne on aikasta ihkut :) mummi tuumasi, että mun olis vissii ollu hyvä syntyy prinsessaksi, kun niin tykkään noista hörselöistä :) ja mistähän tuo meiän pikkuneiti on noita röyhelö ja muita prinsessa juttuja oppinut ;) tällä viikolla olen myös muutamat topit käynyt lindexiltä ostamassa, kirppisrahoilla on ollut käyttöä ;) sain muuten 40 eurolla vielä duunikaverille ellan vaatteita myytyä! kesällä alkaa taas keskustassa kesäkirppis torstaisin, pääsisiköhän sinne joskus?!?

eilen olin illalla ninalla iltakahveella ja jutskailemassa äitiydestä, tulevaisuudesta, opiskeluista... ja suunniteltiin perjantaista tyttöjen leffailtaa :D odotan innolla! muutamaan kertaan olen sinkkujen kahta vikaa jaksoa katsonut tunnelmaan pääsemiseksi ja eilen ostin iltasanomat, kun siinä oli aiheesta juttua ja karttakin new yorkin sinkkuelämää-paikoista, joita pitää nähdä! :D jannelle täytyy näyttää, vink vink ;) hömppähommaa, ihanaa! :) päivi lähetti mulle sähköpostilla muutamat oikeat valokuvat yhdestä sinkkujen pariisin jaksojen kuvauspaikasta, kiitti! :D

Ei kommentteja: