2/06/2008

sairastuvan terveiset; huomenna paluu terveiden kirjoihin :)

tässä olen kaksi päivää ollut lasten kanssa kotosalla. maanantaina käytin ellaa puoliltapäivin siellä lääkärikeskuksella ja hiivahan sillä tyttöraasulla oli ylähengitystieinfektion lisäksi. apteekista haettiin rasvaa ja mä juoksin myös vero modasta sen neuleen :) mulla meni ilta töissä, vasta ysin aikaan olin kotona ja jumpat jäi siltä illalta väliin. leevillä oli muutaman välipäivän jälkeen noussut uudestaan kuume 38.5 ja yskä oli hirmuisen kuuloista.

eilinen tiistai menikin siis täällä kotosalla. mä siivoilin koko päivän; revin sohvasta kaikki sohvatyynyjen kankaat ja heitin pesuun, tyynyt ulos, vaatehuoneesta roudasin hirveesti kamaa vintille ja järkkäsin lasten piirustukset ja muut taideteokset laatikoihinsa.. nyt sekin projekti on tehty ja uusia töitä on helppo laittaa säilytykseen kun paikka on selvillä :) vielä imuroin ja pyyhin pölyt, huh! välillä hoivasin ja hellin lapsia ja olin erotuomarina... otin myös päikkäreitä :)
illalla vedin ensin crossingilla 10 kilsaa ja siihen päälle haasteellisen keskivartalojumpan 30 min :D

tänään lapsilla ei ole enää ollut kuumetta, joten huomenna mennään sitten hoitoon. toivottavsti ei liian aikasin... viime yö oli aivan kumma; ella kiukkusi aivan hirveesti unissaan, huusi leeville ja muille aivan raivona :) otin sen viekkuun ja pikku hiljaa siinä uni rauhoittui. leevikin näki pahoja unia ja pian sekin oli jalkopäässä nukkumassa :) isikin oli meiän viekussa, kun alakerran sohva oli vielä pesutilassa :) tunnelma tiivistyi siis :)
tämäkin päivä meni siinä siivoushommissa; pesin lattioita ja siivosin vessat. nyt on koti siisti, ainakin hetken! mukava aloittaa viikonlopun odotus, kun on puhdasta :)

lapset on tuolla kylpypuuhissa ja mä otin juuri pullat uunista, ninaa tässä odottelen myöhemmin iltateelle :) mukavaa! mä meinasin kyllä vielä ennen sitä jumpata tunnin verran noita telkkajumppia :D kun jäi tuo maanantai ilta väliin... saa sitten treenikalenterin näyttämään paremmalta ;)

nyt rääkkäämään! :D ja lapset täytyy saada ajoissa nukkumaan, jotta aamu sujuu ilman kinaa..

Ei kommentteja: