1/12/2008

huomenta! unen pöpperössä tässä istun lauantaiaamuna..

..ja kello lähenee ysiä. leevi on hereillä, katsoo telkkaa ja syö onnellisena karkkipäivän lauantaipussiaan, ellakin jo jotain huuteli, joten kai tyttelikin taas pian nouseen - toivottavasti sillä oikealla jalalla :)

tänään mennään vähän kyläilemään, kun viikolla ei olla ehditty; sonjaa lähdetään ainakin koko porukalla katsomaan, kepalle mun pitäs viedä yksi liivimekko malliksi, kun se aloittaa tekemään mulle yhtä uutta ja sitten sillä on mulle tallinnan tuliaisina kasa huovutusvillaa :) illalla menen taas saviolle polkemaan :D

oon nyt saanu sellaisen kipinän tuohon kuntopyörällä polkemiseen, se on ihanaa! torstai-iltana poljin 25 kilsaa, vielä ainakin se viisi olis menny, mutta kello oli jo kymmenen.. oli pakko lähtee kotiin. ja kyllä tämä huhkiminen on tuottanut jo tulostakin, vaaka näyttää vähemmän ja mieli ja kroppa voi paljon paremmin, olokin on pirteämpi :)

eilen meillä vaihtui sitten auto :D sanoin jannelle joskus muinoin, että katsele vähän sillä silmällä siellä töissä niitä autoja ja jos hyvä tulee vastaan niin vaihdetaan. odotettiin vuoden vaihdetta ja heti onnisti :) sellainen toyota corolla, pyöreät kulmat (tärkeetä!!) ja neljä ovea, hopean hohtava ja sisältä kuin uusi, oikeasti aivan hirmu hyvässä kunnossa! ja ilmastointi!! kesä saa tulla! hieno on ja ihana ajaa! oltiin eilen koko porukka jannen harkkojen jälkeen ajelemassa, prismassa, ja mentiin sen jälkeen näyttämään uutta perheen jäsentä saviolla :)

ella oli eilen naapurissa, kertun luona leikkimässä. vein sen sinne heti, kun päiväkodilta tultiin viiden jälkeen ja hain puoli seitsemän pois. oli kuulema ollu tosi kivaa, sen uskon! :) ovat sellainen parivaljakko, että pois alta risut ja männyn kävyt :) kaksi tinttaraa 3-v prinsessaa :)

mä räjäytin eilen mun ja jannen vaatekaapit!! :) aivan sairaasti mulla on vaatetta.. ja lisää tilasen henkalta ja maukalta keskiviikko-iltana :) nyt piti vaihtaa jannen kanssa vaatekaappeja kun mä en saanut enää tungettua mun vetokoreihin vaatteitani tai saatika saanut niitä koreja liikkumaan niin että mä olisin saanu sieltä vaatteita pois.. nyt kun ne on tava hyllyillä niin näenkin paljon paremmin mitä on tarjolla :) pitäs vaan saada pysymään siistinä..
ostin prismasta kansioita ja välilehtiä ja nyt viikonlopun aikana olis tarkoitus siivota eteisen näpräys- ja rojukaappi ja laittaa paperit järjestykseen...huoh!

nyt aamutouhuihin, että päästään liikkeelle! palailen taas!

Ei kommentteja: