12/10/2007

viikko alkoi harmaana..

ilmojen puolesta, mieli on valoisa ja iloinen :) aamulla heräsin kuuden aikaan ellaa pissittämään ja vintin rapinoita kuuntelemaan... :/ joku siellä elämöi.. jaiks! oli se jokin käynyt tutustumasssa loukkoonkin vintillä, mutta ei ollu jääny nalkkiin.. papanoita oli todisteena..
ei mua sit enää väsyttänytkään ja painuin aamutouhuihin. ellakin oli kohta pystyssä ja kalenterien jälkeen jäi leevin huoneeseen telkkaa katsomaan. mä ehdin aamulla väsäämään nakkikeiton muutamaksi päiväksi, tiskihommia tekemään, lapset ruokkimaan ja vessan kaapin siivoamaan, kun töihin piti ennättää kympin aikaan :)

janne haki lapset kolmen jälkeen hoidosta ja mä olin kotona viiden hujakoilla. ruokaa pöytään ja siistimistä. kakkosen joulukalenteri katsottiin lasten kanssa yhdessä, se on niin hyvä :) kuuden aikaan lähdettiin ahjon kaupalle; vietiin joulukortit postiin ja käytiin ostamassa suklaata leevin muskariopelle. sieltä sitten vauhdilla kepalle sovittamaan mun liivimekkoa :) vaille kasi oltiin kotona. lapset suihkuun ja iltapalalle. leevi teki vielä muskariopelle kortin. kasin jälkeen oltiin iltasadulla.. huh!

kello on vähän yli ysi nyt ovat lapset hiljentyneet sänkyihin ja mä sain juuri pakettikortit kirjoitettua. ihastelin tuossa just äidiltäni saamiani kahta vanhaa lasipurkkia, perintönä, niin kuin äitin kanssa naurettiin! :) mä oon niin hullaantunut noista vanhoista esineistä, huonekaluista ja tilpehööristä :D miksi nykyään ei tehdä yhtä kaunista ja herkkää, ja kestävää!? paikat pursuu ja tursuu, mutta aina tänne vaan johonkin mahtuu jos vanhasta tavarasta on kyse ;) ja isäntä taas kiittelee; pyörittelee päätään ja silmiään, kun sisään tulee milloin vanhoja ikkunan pokia, heinäseipäitä, tuoleja.. :) onneksi on jo tottunut eikä sano mitään :)

nyt iltapalalle ja suihkuun! huomenna aamuvuoro ja illalla varmaan siivousta ja kai noita paketteja voisi alkaa pian käärimään papereihin... ;) leevi tuossa äsken ihmetteli sängyssään vintin rapinoita ja janne kävi sanomassa, että varmaan pikku tonttu siellä rapistelee ;)

Ei kommentteja: