10/17/2007

energia palaa tähän mammaan :)

juup, keskiviikkoa viedään ja ollaan jo tän sairastamisen kanssa voiton puolella; ellalla ei ole ollut kuumetta enää tänään eikä eilenkään ja munkin olo on jo niin hyvä, että huomenna työt kutsuu. eilen mulla oli vielä aivan kamala olo; kurkku oli jo parempi, mutta päivällä alkoi aivan hirvee jysäri päässä ja niska meni niin jumiin etten saanu sitä taivutettua alas enkä sivuille :( välillä oli taas parempi olo ja sit taas alkoi päätä jomottaa ja niska tuntui oudolta aina takaraivosta saakka :( höh.

maanantai iltana unille meno venyikin yhteen, kun rupesin laittamaan valokuvia kansioon, josta sitten siirretään ne fotonettiin, tänään jatkoin sit hommaa kun sain uudet kuvat kamerasta koneelle ja nyt niitä kuvia on menossa kehitykseen n 650 kpl :) viime helmikuulta lähtien..

eilinen päivä meni ihan löhötessä ja torkkuessa, vähän jotain pyykki- ja tiskihommaa sain tehtyä, mutta heti veti veteläksi.
iltapäivällä, kun lapset söivät niin leeville kävi "hauska" juttu; kesken syönnin se huusi mulle, että onko sillä kaikki hampaat tallella!?! mä nauroin ja menin katsoo; "no, ei oo" sanoin. leevi alkoi itkemään ja sanoi nielleensä sen hampaan ruoan mukana! mä yritin lohduttaa, että ei se haittaa, se tulee sit kakin mukana masusta pois. poika oli kuitenkin tosi surullinen : (
mua harmitti toisen puolesta. poika piristyi hieman, kun mä otin kuvia sen harvahampaista :)

janne ja leevi lähtivät viiden jälkeen painiin ja kävivät matkalla saviolla kuvaamassa meidän vanhat kaksostenrattaat, en kun on huutonetissä myynnissä, ja joku oli kuvia kaipaillut lisää.. me jäätiin ellan kanssa kotiin ja käperryttiin sohvalle viltin alle lastenohjelmia katsomaan. myöhemmin ella meni huoneeseensa piirtämään ja mä löhöilin sohvalla. kohta tyttö tuli alakertaan ja sulkeutui vessaan. mä menin oven taakse ja maanittelin tyttöä avaamaan lukon. sanoin että äiti pissii kohta pöksyyn ja ovi avautui heti :) tytön naama, kädet ja jalat olivat aivan mustassa tussissa :) ja raukka oli yrittänyt niitä saippualla pestä. ihmettelin ja kummastelin, että kuinka sä olet nyt tällästä menny tekemään :) " no kun mikalla ja susannallakin on näin, ne on piirtäny" :D oli siinä naurussa pidättäminen.
leevillä oli menny painissa tositositositosi hyvin taas :) vaikka ensin poika pistikin kotona hiukan hanttiin ja olisi ennemmin jääny kotiin..

tänään olen ollu jo paljon energisempi, johan sitä tuli muutama päivä löhöiltyäkin :) löhöilin nytkin kyllä puoleen päivään, mutta sitten ryhdistäydyin ja pesin jääkaapin ja mikron, tartuin imuriin ja imuroin koko huushollin :) saa nähä innostunko pölyjä pyyhkimään, pyykkihommaa olisi ainakin..

viiden aikaan mun äitee on tulossa kylään, joten sitä odotellaan..

Ei kommentteja: