9/18/2007

Mun poika osaa soittaa kannelta!!

ja mä kuuntelen sitä vieressä tippa silmässä :) kolmen aikaan tultiin päiväkodilta ja leevi halusi heti soittaa muskarissa harjoiteltuja kappaleita, on niin innoissaan! ja mä sanoin, että tietty saat heti soittaa ja kipitin hakee videokameran :D ja sitten poika alkoi soittamaan ja se oli NIIN suloinen <3 sanoi koko ajan kielten numerot joita soitti ja hienosti meni! on selvästikin ollut mukana muskarissakin :) niin hienosti selosti kuinka kannelta pidetään, osasi isä ja äiti nuotitkin :)

painiinkin on poiak sit ainakin vielä tänään menossa :) juttelin yhden äidin kanssa päiväkodilla, jonka poika on myös siellä samassa ryhmässä ja kerroin kuinka leevi vierastaa niitä ottelujuttelu. sanoi ymmärtävänsä täysin, koska ohjaajat eivät kunnolla neuvo ja näytä pienille käsistä pitäen. sanoi että meinaavat miehensä kanssa puuttua ohjaukseen ja sanoin että sanon jannellekin että sanoo siitä!! :D sitten selitin leeville kaiken ja lupasin että isi puhuu tänään siellä heti asiasta ja leevi sanoi että voi sit tänään mennä sinne! ja sovittiin että jos tänään sujuu paremmin ja on mukavaa niin sitten voi vaikka seuraavallakin kerralla mennä ;) toivottavasti nyt sujuu sitten ja ohjaajat parantavat ohjaustaan! koska leevi niin tykkää niitsä muista jutuista; kuperkeikoista, yhdellä jalalla hyppelyjutuist aja muista, jotka parantaa kehon hahmotusta ja hallintaa, ja se just olis musta se tärkein osa, ei ne ottelut, kisaamisjutuista kun en tosiaan pienillä lapsille tykkää!! mutta, katsotaan :)

aamuvuorossa olin tänään ja oikein mukavatsi ja nopeasti meni päivä! kahdestatoista vähän yli kahteen istuin ensin ruokiksella ja sitten puoli yhdestä eteenpäin palaverissa ja sitten vielä laitoin kasaan kasvatuskeskustelua, joka mulla on huomenna yhden äidin kanssa. puoli kolmen jälkeen pääsin lähtemään, joten vähän meni ylitöiksi. leevi ei ollut tänään yskinyt yhtään, joten ei se varmaan ole nyt sitten kipeäksi tulossa :)
ihmeen vähän *kopkop* lapset ovat nyt sairastaneet ja minäkin, ollaan kaikki oltu pitkän aikana jo terveitä, tai jos ollaan oltu kipeitä niin on menny nopeesti ohi, hyvä niin! janne sanoi, että mä vältyn pipeiltä tai ne ainakin paranee hyvin kun mulla on niin hyvä peruskunto :) hih!

nyt teen tässä ruokaa ja odotellaan mummia ja ukkia tulevaksi. ne hakee ellan illaksi hoitoon :) ja leevi haluaa niillekin näyttää kanneltaitonsa :D toivottavasti mummi otti nessut mukaan ;) mä kyllä keuhuin leeviä ihan hirveesti!! ja se oli niin tyytyväinen :D ihana!

mäkin rupeen laittaa kamoja valmiiksi sitä nukarin reissua varten! tosi ihanaa päästä taas näpräilemään :D se on ihanaa itsensä kehittämisen ja pään hyvinvoinninkin kannalta ;) siellä mieli lepää! loppuviikosta täytyy soittaa uusyrityskeskukseen ja pyytää neuvonta apua... ;) olen nyt päättänyt, että toiminimen perustan kevääseen mennessä jos verotusjutut on suht simppelit :D

palailen ehkä illalla...

Ei kommentteja: