8/30/2007

naama punaisena kaupan kassalla... :)

taas on päivä painunut iltaan.. kello lähenee kasia ja mä odottelen jannea harkoista. heti kun se tulee mä lähden duunikaverin kanssa lenkille :) mukavaa!

päivä on tänään ollu tosi vauhdikas; aamulla heräsin kuuden jälkeen, aamutouhujen ja lasten pukemisen ja aamupalojen jälkeen mä imuroin koko kämpän ja kuvasin yhden hatun.. töissä oli hulinaa, kun kaikki lapset olivat paikalla :) illalla oli varsinainen show, kun saatiin lapset pihalle alkoi kamala raekuuro, kaikki lapset kiireeesti katokseen ja pikku hiljaa laitettiin sadetakit kaikille päälle, sitten kun sade vaan jatkui ja jatkui niin päätettiin että mennäänkin takas sisälle.. ja ei kun riisumaan :) huh!

kotona oltiin leevin ja ellan kanssa kuuden aikaan. syötiin ja painuttiin sitten ahjon kauppaan. sanoin lapsille, että siellä ei nyt oteta pikkukärryjä vaan ella istuu isoissa ja leevi auttaa. hyvin meni reissu muuten, mutta ella kasasi välillä syliinsä kaikkea, jota ei oltu ostamassa.. kassalla se meinasi avata yhden pastillirasian ja kaivoi mun laukusta siteen kaikkien näkyville ja tietty kaks seuraavaa asiaskasta olivat nuoria miehiä :) mä nappasin naama punaisena sen takaisin tytön huutaessa, että mikä tää äiti on, mä haluun sen!! toinen niistä kundeista naureskeli ja sanoi, että lapset on kivoja :) juu, ovat joo naureskelin... ella kyseli siltä nimeä ja kun se vastasi janne, niin ella sitten suureen ääneen, että olexsä meiän isi!?!?!? se mies oli ihan että hä? :) en.. tota en oo, mulla on kotona ihan kaksi omaa.. mä siihen sitten äkkiä väliin, että joo ellan isikin on janne... :D äkkiä kamat kassiin ja ulos kaupasta!

no nyt se meidän janne tuli, palailen rääkin jälkeen! moi!

kello on 21:54 ja mä palaisin hetki sitten lenkiltä! puolitoistatuntia lenkkeiltiin helenan kanssa ja askeleet näytti 11325 :D tosi kova vauhti oli ja mulla hiki valuu, joten paree suunnata suihkuun :)

täällä on ihanan hiljasta.. lapset nukkuu! janne nauhoitti sinkut ja tehiksen mulle :)
huomenna menenkin sinne duunikaverille iltaa istumaan, ostin juustotarjottimelle tavaraa kaupasta, joten herkuttelua tiedossa ;P ihanaa!

Ei kommentteja: