8/29/2007

keskiviikko on taas eletty ja loppuviikko jälleen häämöttää :)

huh, just tuli töistä vasta. kello on ysi ja BB:n alkua tässä odottelen. meillä oli töissä työilta; vasua käytiin läpi ja lyötiin päivämääriä lukkoon... pää on nyt ihan pipi ajattelemisesta :) ehdotin pomolle, että voisin tehdä listan ja laittaa mukaan nuotit kappaleista, jotka osaan kitaralla soittaa ja jakaa sen sit ryhmiin. voivat sitten ryhmät halutessaa hyödyntää mua joissakin lauluissa :) pomo kehui ideaa tosi hyväksi ja sanoi kehuneen mua kitaraopellekin, että on niin kiva kun mä oon sillä kitaralla soitellu usein :)

lapset on nyt sängyissään, juttelevat vielä yksin tai keskenään :) sanoin ettei äiti nyt jaksa sitten vastailla kymysyksiin, joten kannattaa vaan käydä nukkumaan :) oli tosi kiva tulla kotiin, kun täällä oli lapset suihkutettu ja iltapalat syöty. mä laitoin tavarat kuntoon ja huomiset vaatteet valmiiksi, siivottiin lasten huoneet ja mä luin sit sadun.

vitsi kun mulla alkoi tänään kiehuttaa taas eräänlaiset immeiset; sellaiset, jotka arvostelee muita ja puhuu niin, että eivät itse koskaan tee "näin ja noin" ja sitten kuitenkin tekevät JUURI niin kun ovat ensin väittäneet etteivät tee... gggrrr! ja kehtaavat vielä niin väittää! ja on pokkaa sanoa että eivät ymmärrä miten jotkut tekevät niin ja noin ja etteivät itse koskaan, siis KOSKAAN ja sit kuitenkin tekevät just niin, voi tyhmyys!! onko huono muisti.. oma on häpeensä sanon minä! :) no pitää taas päästä lenkille huomenna ja päästellä sauhuja siellä ;)

tänään on lenkistä ja muusta urheilusta ansaittu vp-ilta :) johan sitä tuli vedettyä kolme päivää rääkkiä putkeen :) ei ollut aamulla yhtään jalat tai persus pipinä eilisestä kahenkymmenen kilsan urakasta!! voi olla, että huomenna on! :) huomenna menen kyllä taas lenkille (jos janne vaan kotiutuu harkoista ajoissa, tai jos menee myöhään sillä niin vedän ainakin reilun tunnin jumpan kotona apuna toi "jumppa" dvd, se on kans TOSI hyvä!), siitä kun on tullut nyt niin osa elämää, ei osaa jättää väliin, ihana niin :D

mutta nyt taidan mennä tuonne sohvalle löhöilemään! en muuten sortunut tänäänkään töissä herkkuihin vaan illallakin söin vaan salaattia ja sämpylää siellä palaverissa :D en kieltäydy kyllä mistään kokonaan, mutta yritän hillitä ja vähentää ;)

Ei kommentteja: