8/22/2007

huomenta :)

päivystysvuoroon ollaan menossa eli vaille kymppi lähdetään päiväkodille. istahdin tähän hetkeksi vaan.. tämä päivä onkin vauhtia täynnä ja illalla en varmaan ehdi enää koneelle :)

lapset heräilivät puoli kasin aikaan nelosen ohjelmia katsomaan ja nyt leikkivät leevin huoneessa, aamupalaa kaipaavat varmaan pian. mä heräsin jannen kanssa samaan aikaan kuuden jälkeen ja leevi olikin taas kömpinyt puoli kuusi meidän viekkuun, jatkoi siinä onneksi tuhinoita kun me noustiin. mä laittauduin ja silitin hameen. nyt tossa vielä odottaa huominen hame silitystä... uunissa kanat paistuvat ja juuri sain salaatin tehtyä. ihanat eväät siis töihin tänään, nam :P

janne tulee hakemaan ellan puoli viiden aikaan hoidosta ja jättää mulle auton. me ollaan leevin kanssa siellä puoli kuuteen, poika saa syödä evästä kahvihuoneessa päivän päätteeksi. sillä on tänään ne kaverin synttärit kuudelta ja varataan eväiden lisäksi juhlavaatteet mukaan, jotta voin heittää sen suoraan päiväkodilta kekkereihin. mulla onkin sit kuuden jälkeen kampaaja, mukavaa päästä taas hemmotteluun ja saada hiuksista kuivat pois :D kampaajani on tosi mukava ja olen huomannut, että meillä on kovin samanlainen ihastus käsillä tekemiseen, joten juteltavaa riittää :) leevin haen puoli kasi juhlista ja sitten painutaan vauhdilla kotiin iltahommiin.

tänään onkin taas lenkkipäivä, vallan ihanaa :D ajoissa ajattelin matkaan lähteä ja toivon saavani ninan kaverikseni ;) vink* kalenteria eilen illalla ihailin; sinne olen merkinnyt ympyrällä kaikki lenkkipäivät ja lenkin ajan, edellinen ja tämä kuukausi näyttää oikein hienolta :) eikä innossa ole tapahtunut laskua, päin vastoin (lepopäivänäkin hinku olis tienpäälle)!! ;D

nyt täytyy mennä hommiin, kello on puoli ysi.. kotona en jaksa nyt aamukahvetta keitellä, menen sitten töissä suoraan kahvikupposen ääreen :) mukavaa päivää kaikille!

Ei kommentteja: