6/08/2007

voiton puolella ollaan.. toivottavasti?!?

yö meni kivasti, nukuttiin kaikki hyvin eikä leevikään enää oksennellut. mulla oli illalla ihan hirvee olo; eto, päätä särki, pyörrytti ja nukutti kamalasti :( meni koko ilta ihan vaan pötkötellessä.

aamulla herättiin lasten kanssa seiskan aikaan, tai minä menin vielä tunniksi torkkumaan ja sitten oli noustava laittamaan lapsille aamupalaa. olo oli jo mullakin paljon parempi vaikka päätä meinasikin heti aamusta alkaa taas särkeä, mutta pilleri pelasti tilanteen. painuin heti sitten reippaasti aamuhommiin. leevillekin maistui aamupala ja se oli itsekkin niin iloinen kun masu oli terve.

aamutouhujen jälkeen mä imuroin ja pyyhkäsin pölyt sekä vessat, pyykkihommiakin oli jälleen.. hissun kissun piti hommat tehdä, kun muuten tuli heti tuskahiki ja hiukka heikko olo. kaikki otettiin muutaman tunnin tirsat iltapäivällä. ruoka ei oikein tänään mulle eiliseen tapaan maistunut. johtuukohan tää nyt tosta kuumuudesta vai leevin taudista...

illalla vietiin jannen kanssa lapset vankilalle ja mentiin itse prismaan ostamaan huomiset tykötarpeet jannen synttärikemuihin/tupareihin. eihän sinne kovin ole porukkaa tulossa, mutta ihan kiva hiukan juhlistaa :) ostin itselleni muutamat topit.. sitten janne vei mut vankilalle kahville ja lähti itse harkkoihin. marja kertoi, että se tilaisi mulle sellaisen "vanhasta uutta" käsityökirjan jos vaan pitäisin siitä! kyllä, ehdottamasti pitäisin :) kunhan oltiin kahviteltu lähdettiin lasten kanssa ville ukin mazdalla keskustaan lindexille ja tiimariin; lindexiltä jäi matkaan yksi ihku punavalkoruudullinen paita ja punainen toppi ja tiimarista hattutarpeita ja muutamat sisustusjutut :)

kotiin päästyämme lapset jäivät terassille leikkimään ja mä kastelin letkulla pihat. sitten lapset suihkuun ja iltapalalle, vaille kymppi iltasatu. ella valiteli hiukan masuaan ja annoin sille maitohappoja. leevi kävi hetken päästä pöntöllä rykäisemässä ripulit... :( toivottavasti tauti on kuitenkin tältä erää voitettu...

mä kävin vielä illalla riipimässä koivunoksista lehtiä takapihalla ja raijasin saavilla ja jätesäkillä roskia roskiin ja lähimetsään..

Ei kommentteja: