6/13/2007

keskiviikkona tiedossa siivousta...

eilen menin töihin iltavuoroon. ihan ihmeellistä kun olikin jo tiistai, kun työviikko alkoi :) lapsia oli puolikas ryhmä ja olla vaan möllöteltiin :) välillä meno yltyi kyllä melkoisen riehakkaaksi.. taitavat lapsetkin olla loman tarpeessa...

janne toi meille auton viiden aikaan ja lähdettiin lasten kanssa suoraan päiväkodilta leevin kaverin luokse. leevi oli tuumannut päiväkodissa menevänsä tyttöystävänsä luokse leikkimään :D innolla leevi paineli tytön kanssa leikkeihin ja me lähdettiin ellan kanssa kauppaan. työkaverit ovat tulossa torstaina illalla kylään ja aattelin tarjota alkupaloiksi ananasta, mansikoita, viinirypäleitä tuc keksien kera, ruoaksi savulohisalaattia ja patonkia ja jälkkäriksi juustokakkua :D ella sai taas kaupasssa ihastelevaa huomiota osakseen laulellen ja selitellen taukoamatta :) vaille seitsemän heitettiin ostokset kotiin jääkaappiin ja kiirehdittiin leeviä hakemaan. hirmuisen kivaa oli taas kaverin luona ollut ja kovasti oli leevillä taas kerrottavaa :)

vielä sieltä lähdettiin lasten kanssa kepa-mummin synttäreitä kahvittelemaan. ella oli kaupassa laulanut onnittelulaulua "englanniksi" ja sanoi laulavansa sen mummille, mutta aika hiljainen oli tyttö eikä leevikään rohkaistunut :) kahvi maistui mulle ja leevi pelasi pelipäivänsä pelit pentti-papan tietsikalla. puoli ysin aikoihin lähdettiin ja ajettiin r:n kautta, siellä kun oli mulle ja duunikaverille paketti henkalta ja maukalta. mulle kävikin sitten "ihanasti"; olin tilannut farkkuhameen ja kaksi toppia ja niistä se hame oli aivan liian iso! vaikka jouduinkin tilaamaan "normaalia" pienemmän koon kun suuremmat oli loppu... toinen toppikin oli liian väljä ja vääränvärinen, joten palautukseen menee, mutta palautan hyvillä mielin kun syy oli tuollainen :D

kotona lapset vauhsilla suihkuun ja suoraan iltasadulle. ella pisti vähän taas nukkumaan menoa hanttiin ja huuteli vajaan tunnin mua... päiväkodissakaan tyttö ei ollut oma itsensä. mä kuuntelin eskariluokassa kun nasut tulivat sissään ja ellalla on hirvee huuto; Haluun äitiiiiiiiiin syliiiiiiiin!! mun oli pakko paeta yläkertaan kun teki niin pahaa enkä viitsinyt mennä enää pahentamaan tilannetta näyttäytymällä ja taas häviämällä.. :( päästyäni yläkertaan huuto alkoikin siellä ja mä yritin sulkea korvani... oli tyttö kuulema huutanut melkein koko aamun ja ollut sylissä vaan, ei yhtään ellan tapaista!

kun huoneissa vihdoin hiljeni mä painuin pihalle tunniksi vässäämään yhden risuhatun :) naapurin isäntä tuumasi, etten mä malta lopettaa ikinä :) en niin kun tilauksia pukkaa, tuumailin
itsekseni :)

tänään työpäivän jälkeen painun vartijoihin ja sieltä sitten kotiin siivoushommiin... joten on illaksi pientä puuhaa tiedossa :)

Ei kommentteja: