6/28/2009

oloa ja eloa

helle hellii. rakastan kesää. sen rentoa oloa ja eloa.

tänään lähdin aamukahveelle mummin takapihalle. mummi löhösi hattu silmillä aamutorkkujaan. minä hörpin kahvia ja virkkasin. varpaisiin tulisi nämä.
kuuma oli. sopii mulle. kuuntelin lintuja. taisivat hekin nauttia.

päivällä grillattiin. lapset kotiutuivat. olivat nauttineet mummin ja ukin seurasta. talviturkki oli heitetty, saunottu ja pelattu, syöty ja nukuttu. seuraavalle reissulle minä haluan mukaan. ja pääsenkin. kunhan loma alkaa.

ilta-auringon laskiessa vietimme mukavan tovin eräässä ihanassa puutarhassa puistolassa. neiti nautti vedestä. pikkumies löhöili ja luki, tapansa mukaan. minä hörpin kahvia. ja ihastelin. kiitos Tirpanalle!

nyt kuuntelen hiljentyvän illan ääniä. terassilla lorisee suihkulähde. pikku neiti itkeskelee ikävää. mieli on vielä reissussa. voi toista.
minä työnnän käteni helmien sekaan ja nuuhkin ihania illan tuoksuja. pian upotan käteni vielä multaan ja istutan kukkia.

kunhan talo hiljenee.








7 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Ai sinäkin olit siellä! Taidettiin mennä ristiin :D

Tirpana kirjoitti...

Kiitos kun oliite. Oli tosi ihanaa!

Mirka kirjoitti...

jonna; niin taidettiin. höh!

tirpana; kiitokset emännälle <3

_hoya_ kirjoitti...

Taisit löytää helmikauppaan? Oliko kivaa? ;-)

Mirka kirjoitti...

_hoya_: juuh löysin ja oli kivaa! varsin ihanaa! :D kiitos vinkistä!

kissantassu kirjoitti...

Osasin perille:)

Mirka kirjoitti...

kissantassu: kiva :D tervetuloa!