11/02/2007

taas aamuisia terveisiä teekupposen äärestä :)

olihan meillä kuitenkin eilen romantiikkaakin ;) janne toi mulle töistä tullessaan nipun ruusuja ja vei meidät syömään kunhan mä olin siivousurakassa sopivassa pisteessä <3

päiväkodilta tultiin puoli kolmen aikaan ja mä otin sohvalla tirsat samalla kun leevi pelaili koneella. olihan siitä sitten kammettava ylös ja hommiin.. imuroin ja pyyhin pölyt. janne tuli viiden aikaan kotiin ja mä olin pyykkihommissa. siistiydyin ja kunhan pikku kakkonen oli päättynyt lähdettiin keskustaan. käytiin rossossa syömässä, siellä kun on lapsille hyvät annokset ja se leikkipaikka :) reissu meni tosi kivasti! lapset oli niin nätisti ja söivät lautaset tyhjiksi :) mä autin broileri salaatin ja janne söi härkää. kaupan kautta ajettiin vankilalle. mä kävin katsomassa anopin neulomisurakkaa ja pähkäiltiinkin sitä hiukan.. musta vaan ei olis tuohon, en mää tajua niitsä ohjeistakaan mitään :)

kotona jatkoin siivousta lattioiden pesulla, suihkutin lapset ja laitoin huomiset vaatteet lapsille, itselleni töihin ja illaksi valmiiksi :) lähdetään duuniporukan kanssa studio 51:een katsomaan smokkijätkiä, esiintyjinä mm. Jean S :) sieltä hesasta sitten tänne keravalle Kanaan syömään joskus kympin jälkeen, mukavaa! uskoisin, että hulvaton ilta tiedossa ;) janne laittoi lapset nukkumaan ja mä jatkoin vessojen pesulla urakkaani.. kympiltä olin hommat saanu selviksi, käytyä suihkussa ja olihan ihan lösähtää sohvalle kun koti oli puhdas :) paitsi, että vuori lakanapyykkiä odottaa vielä konetta..

nyt kello on vaille seiska ja lapset huutelee, molemmat meidän sängystä :) aika rikkonainen ja levoton yö takana..

Ei kommentteja: