7/31/2007

tiistain touhut

tiistaiaamu alkoi taas kuuden jälkeen :) olo oli ihan pirteä ja aamuhommat odottivat. söin rauhassa aamupalaa. lapset kävivät vaille seiska pissillä, mutta jatkoivat sitten uniaan puoli ysiin saakka. ennen töihin lähtöä pakkasin lämpimämpää vaatetta lapsille mukaan, siivosin ellan vaatekaapista pieniä vaatteita pois, viikkasin pyykkejä.. just oltiin ajoissa päiväkodilla.

työpäivä meni taas tosi nopsaan, kolme pikkuista oli vaan :) nukkarissa selasin vielä sitä henkan ja maukan kuvastoa ja nyt olen varma mitä pitää tilata... :) janne varmaan taputtaa mua hellästi päähän, kun kuulee laskun loppusumman ;)
ella kävi välillä kurkkimassa mua nasujen ikkunasta ja ilme oli tytöllä hyvä kun unilta herättyään ja vessaan mennessään huomasi mut. lentosuukkoja läheteltiin <3 janne haki lapset puoli viiden jälkeen ja tuli kotiin ruokaa lämmittämään.

kotiin päästyäni laitoin lapsille ruoan, tein huomisen ruoan valmiiksi, latasin tiskarin ja pyykkikoneen ja siivosin leevin vaatekaapista pienet vaatteet veetille menevien laatikkoon. janne lähti harkkoihin. hennan kanssa soiteltiin ja juteltiin viikonlopusta ja mun yökyläilystä ;) se oli juuri henkalla ja maukalla katsomassa kummitytölleen synttärilahjaa ;) mun vanhempien ja leevin ja ellan reissusta ei ole vielä tietoa onnistuuko se, mutta onneksi lapsilla on hyvä isi, joka pärjää noiden kanssa hyvin yhden yön :D tää mamma lähtee tuulettumaan :D ja hyvällä omalla tunnolla vielä :D

kohta menen lasten kanssa iltahommiin ja sitten olis tunnin verran telkkajumpan rääkkiä tiedossa, ihanaa :)

Ei kommentteja: