6/20/2007

matkakuumetta :)

huomenta! kello lähenee puolta kymppiä ja mä olen ehtinyt tehdä vaikka mitä; pyykkiä on kuivumassa, lasten matkustusvaatteet, varavaatteet ja kaikki musa/satucd:t on valittu automatkalle, lasten rusinapaketitkin matkanaposteltaviksi on pakattu... niin ja olen mä ollu kyynärpäitä myöten p..askassakin tänään, pönttö perkule meni tukkoon... yöks!
siivosin myös työkalupakkini ja pakkasin kassillisen tykötapeita (hattu, massa ja keppitarvikkeita) mukaan :) janne nauroi, että vienkö risutkin sinne mennessäni.. sanoin että kai sieltä annukan metsistä muutama risu mulle liikenee! :)

lapset söivät aamupalan ja leikkivät nyt vaihtelevalla menestyksellä huoneissaan.. kinaa tulee ja mä oon kypsä aina setvii niitä... huusin jo että vien ne päiväkotiin ja tuun itse kotiin hommiin, kun olis kaikkee muutakin kun noiden kinojen setviminen!

tänään onkin sit aika juoksua toi koko ilta; leevi haetaan kaverinsa luota viiden aikaan heti töistä suoraan, sieltä painellaan saviolle mummia ja ukkia moikkaamaan, lähtevät jo huomenna jussin viettoon. ja sinne tulee yksi perhetuttu tilaamaan multa hattua :) vielä pitäs sit illalla ehtiä vankilalle kylään. marjalla on mulle siellä ihana kirja "vanhasta uutta", jonka tilasi mulle kirjakerhosta muutama viikko sitten. sanoi vaan että on aatellu tilata mulle ton kirjan, tykkäisinkö ja tykkäänhän minä :)

hiukan ennen yhtätoista lähdetään päiväkodille, jotta ehditään syömään. nyt tässä olisi vielä tunnin verran tehokasta järkkäämisaikaa. vitsi että on ihanaa lähteä sinne iisalmeen! on ollutkin jo kova ikävä liljaa ja helgeä <3 ja ihanaa päästä sinne annukan maatilalle, jossa lapsilla on lääniä mennä, rauhaa ja hiljaisuutta, maaseudun eksotiikkaa ja, ja, ja... siis yhdellä sanalla Ihanaa! sinne taas terassille kiikkustuoliin lehteä lukemaan kahvikuppi kourassa ja lehmien laiduntamista katselemaan :) mikäs sen ihanampaa siinä tilassa unohtaa koko mennyt eskarivuosi ja aloittaa lomansa! :)

Ei kommentteja: