5/26/2007

miks ei aina voi olla lauantai... :)

nukuttiin kaikki koko yö kuin pienet porsaat :) aamulla leevi heräili puoli kahdeksan ja kävin laittamassa sille videon pyörimään ;) itse menin vielä murun viekkuun täkkien alle puoleksi tunniksi... kasilta noustiin. janne teki lähtöä turkuseen pelireissulle ja mä kaunistauduin ja laitoin lapsille aamupalaa.

kympin aikaan lähdettiin lasten kanssa prismaan ruokaostoksille. ostettiin myös pikkuveljelleni synttärilahja. huomenna mennnään iltapäivästä saviolle mun vanhemmille niitä juhlimaan, niillä kun omassa kotonaan ihan muuttorumbaa ja siellä hankala sitten kahvitella..
yhdentoista aikaan heitettiin ostokset vaan kotiin ja lähdettiin kepa-mummin luokse. ellasta otettiin mittoja mummin ompeluksia varten ja mä hörppäsin kahvin.

puoli yhdeltä lähdettiin ajamaan hennan luokse tikkurilaan :) napattiin henna parkkipaikalta ja ajettiin suoraan rossolle syömään. olikin ollut hennaa jo kovin ikävä!! ihana oli nähdä :D
lapsetkin olivat innoissaan ja halusivat kovasti hennankaa leikkimään rosson leluilla :) me kuitenkiin juoruttiin ja lapset leikkivät kiltisti keskenään :) ruoka maistui hyvälle ja sitä oli riittävästi. syönnin jälken lähdettiin hennalle jälkkäreille. matkalla mä piipahdin jyskissä ostamassa meille takapihalle terassille sen riippumaton :D ihku on! ja vielä kun sais sen paikalle mahd pian...
minä menin ellan kanssa hennalle ja henna lähti leevin kanssa lähikauppaan ostamana herkkuja :) me laitettiin ellan kanssa musaa soimaan ja jorattiin! henna myi mulle sitten sen irinan levyn muutamalla eurolla ja mä olin :D

jätskiä syötiin ja kahvia juotiin jälkkäriksi :P lapset katsoivat dumbo dvd:tä ja me juoruttiin juttuja ( ja niitä juttujahan riittää; joidenkin elämän valinnat ja "viisaudet" kummastuttaa, hämmästyttää pientä kulkijaa...) ja parannettiin maailmaa! aivan ihanaa oli jutskata pitkästä aikaa..

neljän pintaan lähdettiin kotiin päin ja lapset simahtivat hatut silmillä aika nopiaan :) minä köröttelin irinaa kuunnellee, joraillen ja laulaen hissun kissun saviolle. kävin moikkaamassa äitiä ja isää ja ihastelemassa niiden pihaa! lapset vaan tuhisivat takapankillä. kotiin kun tultiin niin hirmu raivari tuli, kun oli pitänyt mummilla käydä :) rauhoittuivat kuitenkin jatkamaan dumboa ... mä rupesin väsäämään terassilla risuhattua ja sainkin tehtyä yhden kokonaan ja toista aloitin :) nyt pitäs taas painua joku päivä risumetsään...

nyt kello lähenee puolta ysiä ja me odotellaan isukkia turkusen reissulta kotiin. sauna on lämpiämässä ja lapset siivoavat yläkerrassa leikkejään... huomenna mennään aamupäivällä jannen vanhemmille grillaamaan ja kahden hujakoilla sinne pikkubroidin synttärikekkereille. nyt menen antamana lapsille iltapalaa ja laittamaan pyykkejä terasille kuivumaan ja kuivia kaappiin... huomiset juhlavaattetkin olis hyvä jo katsella valmiiksi... hommia riittää siis vielä :)

Ei kommentteja: